خرید شارژ بانک ملی،ملت،مستقیم،سپه،تجارت،همراه اول،ایرانسل و

ساخت وبلاگ

 

شارژ مستقیم ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل

شکل زير روند ذکر شده را مي شارژ مستقیم ایرانسل رساند :
فضای سایبر تهدید جدی امنیت ملی حاکمیت‌هاز ظهور کلمه فضای سایبری نزدیک به چهل سال می‌گذرد و در طول این مدت، دانشگاهیان، نظریه‌پردازان و استراتژیست‌ها بر چگونگی بروز درگیری در این حوزه جدید متمرکز بوده‌اند. با این حال هنوز هم در مورد ویژگی‌های متفاوت آن، که در آینده باید انتظار آنها را داشته باشیم.در این نوشتار به دنبال تبیین فضای سایبر و ویژگی‌های آن، ارتباط میان فضای سایبر، جنگ سایبری و تهدید امنیت ملی کشورها را شارژ مستقیم ایرانسل مورد بررسی قرار خواهیم داد.

كتاب، زضذ اَست كتاب، تطگطزا سًى كتاب ، جستج يَ كتاب. شارژ مستقیم ایرانسل

مزاياسخت‌افزار قدرتمند شارژ مستقیم ایرانسل و کيفيت بالای توليدعملکرد عالی برنامه ايميل و بومی‌سازی شبکه‌های اجتماعی
نکته ٢ : تمامی مراحل شارژ الکترونیکی (E-Charge)، تحت نظارت دقیق ایرانسل صورت می‌گیرد. به همین دلیل این روش از ساده ترین، سریع‌ترین و در عین حال مطمئن ترین راه‌های انجام این تراکنش ها محسوب می‌شود. بـا شارژ مستقیم ایرانسل خـدمـات شـارژ الـکترونیکـی (E-Charge) در وقـت،هـزینـه و انـرژی صرفه جـویی می کنیـد!شناسه ایرانسلی روشی نوین جهت دریافت اعتبار با استفاده از شارژ الکترونیکی شناسه ایرانسلی» عددی ۴ تا ۱۰ رقمی است که به انتخاب مشترک تعیین شده و به جای شماره تلفن همراه وی، در زمان استفاده از شارژ الکترونیکی به کار می‌رود. جهت تعیین این شناسه، مشترک می‌بایست عدد انتخابی خود را از طریق پیام کوتاه به شماره ۱۱۱۱ ارسال نماید. پس از انتخاب شناسه ایرانسلی مشترک می تواند در هنگام مراجعه به فروشندگان مجاز شارژ الکترونیکی به جای شماره تلفن همراه، شناسه ایرانسلی خود را جهت دریافت اعتبار ارایه نماید.
شارژ مستقیم ایرانسل
۲۶ طرح شارژ مستقیم ایرانسل تعرفه فعلی ۷۰۰-۷-۸-۱ *۱۴۰*۷*۸*۱#

شارژ مستقیم ایرانسل با پنهان کردن جزئيات سرورهاي شبکه شما از اينترنت عمومي، هک‌کردن شبکه شما را مشکل‌تر مي‌کنند.

دکتر شارژ مستقیم ایرانسل سلماسي‌زاده:
نحوه خارج کردن شماره همراه اول از لیست سیاهبرای این کار می‌توانید به ۲ طریق زیر عمل نمایید :مراجعه حضوری : مراجعه به و در تهران و در سایر استانهاغیر حضوری : جهت دسترسی به راهنمای استفاده از خدمات تلفن های همراه اعتباری می توان با تماس با مرکز ۹۹۹۰ ازاین سرویس استفاده نمود و سیستم بصورت اتوماتیک حداکثر ظرف ۲۴ ساعت نسبت به حذف شماره تلفن همراه اعتباری از شارژ مستقیم ایرانسل لیست سیاه یا Black list اقدام می‌نماید.افزایش اعتبار و نحوه استفاده از کارت شارژ :افزایش اعتبار : افزایش اعتبار به دو روش حضوری و غیر حضوری صورت مي گيرد:حضوری : الف - خرید شارژ از طریق دستگاه خودپرداز بانکها و POS فروشگاهها- از طريق دستگاههاي وب كيوسك نصب شده در اماكن عمومي پرتردد
برای اطلاع از باقی‌مانده اعتبار شارژ ایرانسل می‌توانید کد زیر را وارد کنید:نوشته شده در توسط در صورتی که رمز شارژ خود را خریداری نموده‌اید و از نحوه شارژ همراه اول خود آشنایی ندارید، ادامه این مطلب را دنبال کنید.پس از خرید از وب سایت ، شما به ۲ روش می‌توانید سیم کارت همراه اول خود را شارژ نمایید.روش اول – نحوه شارژ همراه اول با کد دستوریدر این روش رمز شارژ خریداری شده را صورت زیر از چپ به راست وارد تلفن همراه خود کرده و سپس دکمه سبز، Send و یا OK را فشار دهید:۱۴۰*#رمز شارژ خریداری شده#روش دوم – نحوه شارژ همراه اول با سیستم پاسخگوی خودکار ۴۴۴در این روش پس از شماره گیری شماره ۴۴۴ از سیم کارت اعتباری خود مطابق شارژ مستقیم ایرانسل راهنمای سیستم پاسخگوی خودکار عمل کرده و رمز شارژ خریداری شده را وارد نمایید.
ه مسئولیتی در خصخرید شارژ وص اینگونه پيامک‌ها متوجه شرکت ایرانسل نمی‌باشد. شبکه قرار گیرد، پیامکی حاوی اعلام بازگشت مشترک خرید شارژ به شبکه برای شما ارسال خواهد شد.اه خود در جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های روزنامه‌ها و سایت‌های خبری قرار خرید شارژ بگیرید.• کلیه خرید شارژ پیامک‌های ارسالی شارژ مستقیم ایرانسل به ۸۴۹۴ رایگان است.

کیف پول همراه در جهاندر حال حاضر بیش از 119 طرح مشابه جیرینگ در دنیا پیاده سازی شده و برنامه ریزی برای پیاده سازی 96 طرح دیگر نیز انجام شده است. این طرح در بسیاری از کشورها مانند ژاپن، فیلیپین، برزیل، آرژانتین، چین، هند، اندونزی، مالزی، پاکستان، اتریش، انگلیس،قطر، کانادا و ایالات متحده با موفقیت روبرو بوده است.گرچه از اولین پیاده سازی سرویس کیف پول همراه در جهان تنها چند سال می گذرد، مزایای این سرویس موجب شده شارژ مستقیم ایرانسل است که کاربران تلفن همراه به سرعت شروع به استفاده از خدمات آن نمایند.
شارژ مستقیم ایرانسل
ضميمه 1 : پياده سازي شارژ مستقیم ایرانسل SSL در Windows 2000 Server..................62
حالا شما عزيزان خودتون قضاوت كنيد بايد سيستمامون قطعي نداشته باشه و سرعتشم خوب باشه.همينم كلي با دنگ و فنگ گرفتن.توكل به خدا شارژ مستقیم ایرانسل

یکی از عواملی که موجب موفقیت خلافکاران در فضای مجازی شده، بی‌توجهی و عدم دقت کاربران رایانه‌های خانگی و دستی است. بر اساس جدیدترین آمار اتحادیه‌ی اطلاعات، ارتباطات و رسانه‌ها، با این که بیش از ۸۵ درصد کاربران احساس خطر می‌کنند از اینکه هدف حمله‌های اینترنتی قرار بگیرند، تنها یک تن از چهار نفری که تلفن دستی اینترنت‌دار در اختیار دارد، مجهز به برنامه‌های ضدویروس است و تنها یک تن از هر پنج نفر از سد ایمنی شبکه‌ی رایانه‌ای دیوار آتش استفاده می‌کند. شارژ مستقیم ایرانسل
شارژ مستقیم ایرانسل
نتیجه‌گیری: شارژ مستقیم ایرانسل
شماره تلفن‌همراه شماره سريال سيم‌کارت شماره مدرک شناساییلطفا توجه داشته باشید که برای دریافت صورت‌حساب شارژ مستقیم ایرانسل کلی، نیازی به وارد کردن کدملی نیست.آن دسته از شما مشترکین ایرانسل که در نظر دارید نسبت به تغییر مالکیت سیم‌کارت خود اقدام نمایید و یا تمایل دارید صورت‌حساب خود را تا تاریخ همان روز دریافت نمایید می‌توانید از گزینه «صورت‌حساب فوری» استفاده کنید.برای دریافت صورت‌حساب تلفن همراه خود
در جشنواره تابستان ۹۱ و در ادامه ارائه طرح های تخفیفی جذاب، تمامی شما مشترکین اعتباری ایرانسل می توانید با فعال‌سازی سرویس « »، شارژ مستقیم ایرانسل یکی از سه گروه «خانواده من» (۱ تا ۵ شماره)، «دوستان من» (۱ تا ۱۰ شماره) و یا «همکاران من» (۱ تا ۲۰ شماره) را انتخاب کنید تا هزینه تمامی مکالمه ها با این شماره های ثبت شده، هم برای شما و هم برای اعضای آن گروه با ۱۵ درصد تخفیف محاسبه شود!
GPRS APN : mtnirancellبقیه مقادیر رو دستکاری نکنید شارژ مستقیم ایرانسل !!!سپس دکمه Done زده و به فهرست اتصالات برگردید سپس Irancell رو پیدا کرده و دکمه Launch رو بزنید و منتظر بمانید تا صفحه پیش فرض باز شود.

تاييز ت سَط هس ض ي حساب شارژ مستقیم ایرانسل كاضتطي ايجاز ضس تطاي كاضتط اضسال مي ض زَ كاضتط اطلاػات ثثت

۲۰۴۸/۲۵۶ ۳ ۴۵۰,۰۰۰ شارژ مستقیم ایرانسل
GPRS در شارژ مستقیم ایرانسل واقع روش نوینی برای ارسال داده ها از طریق تلفن همراه است. با استفاده از GPRS:اینترنت از آن شماست!
تشخيص هويت از طريق امضاي شارژ مستقیم ایرانسل ديجيتالي................................................16
رمزنگاري کليد - عمومي ، مدت زمان زيادي را صرف انجام محاسبات مي نمايد. بنابراين در اکثر سيستمها از ترکيب کليد عمومي و متقارن استفاده مي گردد. زمانيکه دو کامپيوتر يک ارتباط ايمن را بايکديگر برقرار مي نمايند ، يکي از کامپيوترها يک کليد متقارن را شارژ مستقیم ایرانسل ايجاد و آن را براي کامپيوتر ديگر با استفاده از رمزنگاري کليد - عمومي ، ارسال خواهد کرد. در ادامه دو کامپيوتر قادر به برقرار ارتباط بکمک رمزنگاري کليد متقارن مي باشند. پس از اتمام ارتباط ، هر يک از کامپيوترها کليد متقارن استفاده شده را دور انداخته و در صورت نياز به برقراري يک ارتباط مجدد ، مي بايست مجددا" فرآيند فوق تکرار گردد ( ايجاد يک کليد متقارن ، ....)
يك سري عادت هاي خوب در زمينه امنيت اطلاعات كامپيوتري وجود دارند كه اگر رعايت شوند به ميزان قابل توجهي احتمال از بين رفتن يا دسترسي ديگران به اطلاعات موجود شارژ مستقیم ایرانسل در كامپيوتر را كاهش مي دهند.
۲ اتصال به شارژ مستقیم ایرانسل اپراتور ۷۰۰-۰ -
تحىيل کتاب شارژ مستقیم ایرانسل

تعرفه ارائه ریز مكالمات برای مشتركین اعتباری شارژ مستقیم ایرانسل مبلغ ۵۰۰ ریال به ازای هر برگ می باشد. همچنین مبلغ ۰۰۰‚۳ ریال برای كپی کردن اطلاعات بر روی CD اخذ خواهد شد.برای اطلاع از فهرست مراکز خدمات مشترکین ایرانسل مشترکین گرامی ایرانسل؛
پراکسي با Stateful packet filter تفاوت شارژ مستقیم ایرانسل دارد
شارژ مستقیم ایرانسل
Tools شارژ مستقیم ایرانسل > Setting > Coonections > Access Points > New Access Point

حذف شارژ مستقیم ایرانسل از "فهرست طلایی" رایگان
• شما می‌توانید به محض خرید هر آهنگ تا سی روز بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، آن را به دفعات با آهنگ هم قیمت دیگری تعویض کنید.• قیمتهای ارائه شده برای سرویس "آهنگ پیشواز" ایرانسل تنها مربوط به جشنواره حاضر می باشند. برای مشاهده آخرین تغییرات در قیمتها شارژ مستقیم ایرانسل به مراجعه کنید.
در این شارژ مستقیم ایرانسل مطلب قصد داریم راجع به شاخه ای از بدافزارها به نام «اسب تروجان» که به اختصار «تروجان» نامیده می شوند صحبت کنیم.
برای دریافت خدمات و پشتیبانی بهتر، توصیه می‌کنیم ایمیل و شماره موبایلتان را وارد کنید (اختیاری)4در این مرحله بانک خود را انتخاب کنید. پس از کلیک بر روی دکمه‌ی شارژ مستقیم ایرانسل پرداخت، به صفحه اینترنتی بانکی که عملیات پرداخت توسط آن انجام می‌شود، منتقل می‌شوید. بانکی که پرداخت به همکاری آن انجام می‌شود، می‌تواند با بانک کارت شما متفاوت باشد.بانک خود را انتخاب کنید. عملیات پرداخت ممکن است از طریق بانکی دیگر انجام شود.
-آيا در کشور امکانات و فناوري‌هاي لازم براي صدور امضاي ديجيتال وجود دارد؟ شارژ مستقیم ایرانسل آيا از لحاظ حقوقي در اين زمينه با مشکلي مواجه نيستيم؟
حال زضايي هطحل تلاش ضس است سيستوي ططاحي ك شارژ مستقیم ایرانسل يٌن ك ػلا تطاي كٌ كاهپي تَطي هي


برای مثـال در صورتـی که مـایل به در یافـت اعتباری ما بین ١٠ هزار و ٢٠ هزار ریال باشید ،می‌توانید از طریق امکانات پیشرفته شارژ الکترونیکی ارقام را به صورت کسری و خرد شده، نظیر ١٢ هزار ریال یا ١٨هزار ریال دریافت کنید و نیز در ارقام بالاتر همچون ۴۴ هزار ریال، ۶٢ هزار، ١٢۵ هزار و یا هر مبلغ خرد شده دیگر که مورد نیازتان باشد، شارژ دریافت کنید.بدون نیاز به مراجعه به بانک، صورتحساب تلفن‌همراهتان را بپردازید و یا به حساب خط دائمی خود سپرده واریز نمایید!برای شارژ الکترونیکی (E-Charge) که دارای گواهی ارائه خدمات شارژ الکترونیکی (E-Charge) هستند، مراجعه فرمایید. نکته ١ : پس از انجام تراکنش (افزایش اعتبار، پرداخت صورتحساب یا سپرده) یک شارژ مستقیم ایرانسل پیام‌کوتاه دریافت می کنید. این پیام نشان دهنده تکمیل مراحل شارژ الکترونیکی (E-Charge) است؛ بنابراین، تراکنش تنها درصورتی تکمیل می‌شود که شما «پیام‌کوتاه تایید» را دریافت کنید!

• شارژ رمزدار نزد فروشندگان مجاز ایرانسل:دریافت رمز شارژ از طریق پایانه های فروش نزد فروشندگان مجاز ایرانسل. شـارژ الـکترونیکـی (e-Charge) شارژ شارژ مستقیم ایرانسل خط به خط (P2P):انتقال مبلغ مشخص اعتبار، از سیم کارت اعتباری خود به سایر خطوط ایرانسل. با مراجعه به فروشندگان مجاز ایرانسل:خریداری شارژ از فروشندگان مجاز ایرانسل دارای گواهی ارائه خدمات شارژ الکترونیکی. خرید شـارژ از طریق اینترنتكارت شارژ ۲۰ هزار ریالی ایرانسل دارای ۱۹,۰۴۸ ریال اعتبار مكالمه و ۹۵۲ ریال مالیات بر ارزش افزوده است خرید آنلاین شارژ و پرداخت صورت‌حساب ایرانسل بدون وارد نمودن کد


يکي ديگر از مسائل شارژ مستقیم ایرانسل مرتبط با انتقال اطلاعات ، صحت ارسال اطلاعات از زمان ارسال و يا رمزنگاري است . مي بايست اين اطمينان بوجود آيد که اطلاعات دريافت شده ، همان اطلاعات ارسالي اوليه بوده و در زمان انتقال با مشکل و خرابي مواجه نشده اند. در اين راستا از روش هاي متعددي استفاده مي گردد :
a) شارژ مستقیم ایرانسل آليس دکمه singرا در نرم افزار ايميل خود کليک ميکند و يا فايلي را که نياز به امضا دارد انتخاب مي كند.
گذاري که رمز گذاري نا متقارن يا رمز گذاري کليد عمومي ناميده مي شارژ مستقیم ایرانسل شود ، دو نوع کليد وجود دارد :

نتیجه گیری شارژ مستقیم ایرانسل

**** منظور از شارژ مستقیم ایرانسل آلبوم مجموعه آهنگ های پیشواز خریداری شده شما است كه دوره اعتبار آنها هنوز باقیست.
پروتکل ديگري که براي انتقال اطلاعات به صورت امن بر روي شبکه جهاني وب وجود دارد ، پروتکل اي است به نام Secure HTTP يا S-HTTP ، در حاليکه SSL يک ارتباط امن ميان Client و Server ايجاد مي کند تا هر اطلاعاتي که بر روي آن منتقل مي شود امن باشد ، S-HTTP براي اين طراحي شده است تا طبق آن پيام هاي منفرد به طور امن شارژ مستقیم ایرانسل منتقل شوند .بنابراين اين دو تکنولوژي قبل از آنکه دو تکنولوژي رقيب باشند ،]1[ دو تکنولوژي مکمل هستند. هر دو ي اين پروتکل ها به عنوان استاندارد از سوي IETF پذيرفته شده اند.”
من از هر دو شارژ مستقیم ایرانسل استفاده کردم ولی در کل مبین نت از ایرانسل بهتره هم آنتن دهی هم سرعتش با توجه به مودمهاییم که میدن مودم مبین نت بهر از ایرانسله من میخوام با شما همکاری کنم
شارژ مستقیم ایرانسل
نما (نقشه مجازی ایرانسل) به همراه قابلیت های جدیدسرویس «نما» (نقشه مجازی ایرانسل) تا به حال در شهرهای تهران، کرج، تبریز، اصفهان، شیراز و مشهد در اختیار شما قرار گرفته است.نمای خانواده به كمك این سرویس می توان در هر ساعت از شبانه روز از موقعیت مکانی اعضای خانواده آگاه شد. به عنوان مثال والدین می‌توانند در هر لحظه موقعیت فرزندان خود را تشخیص دهند و با اطمینان خاطر، از وضعیت کودکان خود آگاه شوند و یا شارژ مستقیم ایرانسل موقعیت مکانی سالمندان را معین نمایند. با اشتراک خدمات «نقشه مجازی ایرانسل» شما می‌توانید از هر محل یا حتی شهر دیگری از موقعیت دقیق فرزندان خود آگاه شوید.
در قسمت‌هاي قبل به سرويس‌هاي امنيتي استاندارد 802.11 پرداختيم. در ضمنِ ذکر هريک از سرويس‌ها، سعي کرديم به ضعف‌هاي هريک اشاره‌يي داشته شارژ مستقیم ایرانسل باشيم. در اين قسمت به بررسي ضعف‌هاي تکنيک‌هاي امنيتي پايه‌ي استفاده شده در اين استاندارد مي‌پردازيم.
شارژ مستقیم ایرانسل
شارژ مستقیم ایرانسل
ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل
اساس رمز گذاري ها وجود کليد ها مي باشند.بدين معني که شما اطلاعات مورد نظر خود را توسط کليد قفل مي کنيد و سپس براي رمزگشايي آن مجددا از کليد استفاده مي کنيد. در رمز گشايي با کليد متقارن ، هر دو کليدي که براي قفل و باز کردن اطلاعات استفاده مي شود يکسان مي باشد. بدين معني که هر دو طرف از يک کليد شارژ مستقیم ایرانسل يکسان بهره مي برند که بايد نزد خودشان امن باشد.
طّ ضرع پس اظ تقسين زضذ اَست هطرػات ذ زَ ت شارژ مستقیم ایرانسل هسيط كتاترا هسيط كتاترا تطاي
مشترک گرامی :درصورتیکه مایلید سرویس GPRS برای شما فعال گردد، پس شارژ مستقیم ایرانسل از انجام ثبت نام نسبت به تنظيمات گوشی اقدام نمائيد.

اين درست است كه هدف بيشتر حملات كامپيوتر هايي است كه سيستم عامل ويندوز شركت مايكروسافت روي آنها نصب شده است، اما حملاتي كه عليه سيستم عامل هاي مكينتاش و لينوكس صورت مي گيرند كم نيستند. بعضي از متخصصين پيش بيني شارژ مستقیم ایرانسل مي كنند. كه مشكل ويروس ها در سيستم عامل هاي مكينتاش از اين هم بدتر شود، چون سيستم عامل X مكينتاش از نسخه اي از يونيكس استفاده مي كند. و هر چند اين سيستم عامل هم ابزار هاي امنيتي خود را دارد ولي نفوذ به آن غير ممكن نيست.
شارژ مستقیم ایرانسل
۴. پس از وارد کردن اطلاعات حساب خود، رمز شارژ را دریافت خواهید کرد. (رمز شارژ بر روی صفحه نمایش داده شده و به پست الکترونیکی ارائه شده از سوی شما ارسال می‌گردد.) رمز را با استفاده از کد دستوری زیر وارد کرده و سیم کارت خود شارژ مستقیم ایرانسل را شارژ کنید:
شارژ مستقیم ایرانسل


www.Prozhe.com  شارژ مستقیم ایرانسل
دکمه شارژ مستقیم ایرانسل ستاره * را فشار دهید.
تعرفه‌هاي اپراتورهاي تلفن همراه تعرفه مكالمات سيم‌كارت همراه اول در ساعات اوج مصرف شارژ مستقیم ایرانسل هم 760 ريال در هر دقيقه و 536 ريال براي ساعات غير اوج مصرف در محدوده تماس بين شهري اعلام شده است.
• برداشتن کوکي ها: پراکسي HTTP مي تواند جلوي ورود تمام شارژ مستقیم ایرانسل کوکي ها را بگيرد تا اطلاعات خصوصي شبکه شما را حفظ کند.
شرکت همراه اول به منظورجلب رضایت و ارج نهادن به خواسته مشترکین اقدام به ارائه سرویس GPRS نموده و تمهیداتی اتخاذ گردیده که ثبت نام GPRS از طریق اینترنت نیز انجام گیرد. لذا متقاضیان می توانند پس از مطالعه شرایط ذیل، نسبت به تکمیل فرم ثبت نام الکترونیکی و تنظیمات گوشی، اقدام نمایند.با فعالسازی سرویس GPRS دسترسی به پست الکترونیکی، سرویس پیام چند رسانه ای و مرورگر وب امکان پذیر می گردد.با استفاده از سرویس GPRS مشترکین تلفن همراه می توانند بدون محدودیت و بصورت 24 ساعته به شبکه اینترنت متصل بوده و از طریق واسط قرار دادن گوشی تلفن همراه و یا (GPRS modem) شارژ مستقیم ایرانسل از اینترنت همراه بر روی رایانه (PC یا Notebook) خود حتی در هنگام سفر استفاده نمایند.لازم به توضیح است در این مرحله، سرویس برای متقاضیان استانهای:آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان ، البرز، تهران، چهارمحال وبختیاری، خراسان رضوی ، خوزستان ، زنجان ، سمنان ، سیستان وبلوچستان، فارس، قزوین، قم، کرمان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویر احمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران و هرمزگان دارای پوشش کامل بوده و استانهای ایلام، بوشهر، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، کردستان، مرکزی، همدان، یزد در مراکز استانها و اکثر شهرهای استان قابل ارائه می باشد و در مرحله بعدی کل استان تحت پوشش قرار خواهد گرفت.
با توجه به پراکندگی قدرت و بهم خوردن توازن قدرت¬ها در فضای سایبری، دیگر بزرگ یا کوچک بودن طرف¬های درگیر در فضای سایبر مهم نبوده و تنها تخصص، هوش، خلاقیت در استفاده از فضای سایبر مورد استفاده قرار می¬گیرد؛ از همین رو، قرارگاه سایبری آمریکا به دنبال اهمیت فضای سایبری تشکیل می¬شود تا با آموزش نیرو در سطوح مختلف سنی، برای آینده¬ای نه چندان دور آمادگی¬های لازم برای مقابله با تهدید سایبری را کسب کند.“قرارگاه فرماندهای سایبری آمریکا” (USCYBERCOM) یکی از قرارگاه‌های فرعی نیروهای نظامی آمریکا است که زیر نظر “قرارگاه فرماندهی استراتژیک آمریکا” (USSCOM) فعالیت می‌کند. در ۲۳ ژوئن ۲۰۰۹، رابرت گیتس (Robert Gates)، وزیر دفاع وقت، به فرمانده قرارگاه استراتژیک آمریکا دستور تأسیس قرارگاه سایبری را داد.این قرارگاه در مجموعه “فورت‌مید” (Fort Meade) مریلند واقع شده و فرماندهی آن بر عهده ژنرال کیث بی. الکساندر است. قابل ذکر است که این قرارگاه در ساختمان “آژانس امنیت ملی آمریکا” (NSA) قرار داشته و فرمانده آن به طور همزمان ریاست آژانس امنیت ملی را نیز برعهده دارد.ژنرال الکساندر از سال ۲۰۰۵ ریاست آژانس و از سال ۲۰۱۰ نیز به عنوان فرمانده قرارگاه سایبری منصوب گشت. قرارگاه سایبری فرماندهی عملیات‌های فضای مجازی شارژ مستقیم ایرانسل را متمرکز کرده، منابع سایبری موجود را سازماندهی نموده، دفاع از شبکه‌های نظامی آمریکا و نیز تهاجم به شبکه‌ها کشورهای دیگر را هماهنگ می‌کند

در اين شارژ مستقیم ایرانسل دسته از خدمات، انواع محتواي متني و چند رسانه‌اي مورد نياز با كمك بستر شبكه نسل سوم و با همكاري مجموعه‌هاي توليدكننده آن محتوا، در اختيار مشتركين قرار خواهد گرفت كه در ادامه برخي از آنها معرفي شده‌اند:
جامع هدف محصول و یا مشتریان شارژ مستقیم ایرانسل محصول اعم از بالقوه و بالفعل:
• اگر chat مي كنيد يا با شخصي بوسيله e-mail ارتباط داريد و به او اطمينان كامل ندارديد منطقه مورد سكونت خود را به شارژ مستقیم ایرانسل او اطلاع ندهيد.
گواهينامه ديجيتالي چيست و چرا ما به يکي نياز شارژ مستقیم ایرانسل داريم؟........................5
، عمدتاً بازی‌های کامپيوتری هستند، تا برنامه‌های کاربردی و بديهی است که چون مشتريان اصلی بلک‌بری کاربران تجاری هستند بازی‌های کامپيوتری برايشان از اولويت چندانی برخوردار نيست. البته برنامه‌هایی مثل Eveote و Wunderlist هم هستند اما هنوز هيچ يک از برنامه‌های Google Docs يا هيچ برنامه رسمی برای سرويس توييتر يا حتی شارژ مستقیم ایرانسل برنامه بومی‌شده 1Password برای اجرا روی سکوی پلی‌بوک عرضه نشده‌است. علاوه‌بر اين، برای سرويس‌های پخش چندرسانه‌ای از جمله نت‌فليکس يا اسپاتيفای نيز هيچ برنامه‌ای در دسترس نيست. چنين وضعيتی برای سرويس BlackBerry App World که به اندازه Google Play قدمت دارد، جالب نيست و می‌توان درک کرد که چرا توسعه‌دهندگان زمان خود را صرف توسعه روی اين سکو نمی‌کنند.

خرید شارژ بانک ملی،ملت،مستقیم،سپه،تجارت،همراه اول،ایرانسل و...
ما را در سایت خرید شارژ بانک ملی،ملت،مستقیم،سپه،تجارت،همراه اول،ایرانسل و دنبال می کنید

برچسب : خريد شارژ همراه اول ,خرید شارژ ایرانسل ,شارژ , شارژ اينترنتي ,خريد شارژ ,خرید شارژ تالیا ,خريدشارژ ,شارژ ایرانسل ,شارژ همراه اول, ,سايت همراه اول ,شارژهمراه اول, , خرید شارژ بانک ملی,ایرانسل,شارزایرانسل,شارز,شارج ,کارت شارژ,همراه اول ,خرید کارت شارژ,تالیا,خرید شارژ بانک, نویسنده : محمد جوادی sharj208 بازدید : 647 تاريخ : پنجشنبه 26 بهمن 1391 ساعت: 18:30

 

بانک سپه بانک سپه بانک سپه بانک سپه

• CA هاي متفاوتي در اينترنت وجود دارد که شايد مشهورترين verisign آن باشد.به هر حال قرار نيست شما هميشه ، با توجه به تراکنش خود، به تمام CA ها (يا به عبارت بهتر به انواع گواهينامه آنها) اعتماد کنيد. يک راه مناسب براي تشخيص اين موضوع ميزان مبلغي است که بانک سپه گواهينامه مورد نظر تراکنش شما را بيمه مي کند.به طور مثال حداکثر مبلغي که iranSSL تراکنش شما را بيمه مي کند 000،1٠ دلار مي باشد. اما Verisign گواهينامه اي دارد که تا 250,000 دلار تراکنش شما را بيمه مي نمايد.(بسيار مشابه با وضعيت شرکت هاي بيمه)
SMTP Proxy بانک سپه

• فيلترکردن محتوا: دادگاه ها مقررکرده اند که بانک سپه تمام کارمندان حق برخورداري از يک محيط کاري غير خصمانه را دارند. بعضي عمليات تجاري نشان مي دهد که بعضي موارد روي وب جايگاهي در شبکه هاي شرکت ها ندارند. پراکسي HTTP سياست امنيتي شرکت شما را وادار مي کند که توجه کند چه محتوياتي مورد پذيرش در محيط کاريتان است و چه هنگام استفاده نامناسب از اينترنت در يک محيط کاري باعث کاستن از بازده کاري مي شود. بعلاوه، پراکسي HTTP مي تواند سستي ناشي از فضاي سايبر را کم کند. گروه هاي مشخصي از وب سايتها که باعث کم کردن تمرکز کارمندان از کارشان مي شود، مي توانند غيرقابل دسترس شوند.
توجه داشته باشيد که SSL يک پروتکل مستقل از لايه برنامه است (Application Independent) ، بنابراين پروتکل هايي مانند HTTP ، FTPو Telnet قابليت استفاده از آن را دارند. با اين وجود SSL بروي پروتکل هاي HTTP ، FTPو IPSec بهينه شده بانک سپه است.
5- بانک سپه ارائه خدمات آموزشي براي استفاده از اين فناوري در سراسر کشور .
• کلیه خرید بانک سپه شارژ
شخيض ضس زض: فايل بانک سپه كاضتطاى .

اگر مي خواهيد براي وب محتويات فعال بنويسيد بايد يک بانک سپه گواهينامه کد تعيين اعتبار براي خود دست و پا کنيد تا بتوانيد براي نرم افزار هاي خود امضاي ديجيتالي بگيريد. اگر فقط براي اينترنت برنامه مي نويسيد نيازي به اين مراحل نداريد چون سطح امنيتي در آنها معمولا پايين است و نيازي به امضاي ديجيتالي وجود ندارد.

امضاء، متن اصلي را با استفاده از بانک سپه کليد اختصاصي رمز مي‌کند؛
________________________________________ بانک سپه
• کد آهنگ مورد نظر خود را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ بفرستید.• بانک سپه کد دستوری # ۷۷۷ * را از تلفن همراه خود شماره گیری کرده و منوی آن را دنبال کنید.
بانک سپه
۲۷ دوره باقی‌مانده از طرح بانک سپه تشویقی ۷۰۰-۷-۸-۲ *۱۴۰*۷*۸*۲#
بدست اوردن IP ارسال کننده بانک سپه ایمیل در GMail :
18 بانک سپه
با فعال کردن آيکون "LOCK" مرورگرتان، QuickSSL به کاربران آنلاين اطمينان مي دهد که شماره کارت اعتباري و بقيه اطلاعات محرمانه نمي توانند ديده شوند، دزديده شوند يا تغيير يابند. بعلت اينکه سيستم authentication خودکار ما از پيشرفته ترينها بانک سپه در صنعت مي باشد، مشتريان و شرکاي تجاري شما مي توانند مطمئن باشند که QuickSSL Web Server Certificateها فقط براي گيرندگاني که کاملا تائيد شده هستند، صادر مي گردد.
توجه! در برخی کارت ها کد CVV2 در ادامه کد 16 رقمی روی کارت حک شده است. در این صورت 16 رقم کارت را از چپ به راست جدا کنید.رقم های باقی مانده کد CVV2 کارت شما می باشد.تاریخ انقضاء:تاریخ انقضاء هم پشت اغلب کارت های بانکی ذکرشده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضاء وجود ندارد. از عدد 12 به جای ماه و از 99 به جای سال انقضای کارت استفاده نمایید.مشکلات احتمالی پرداخت اینترنتیسیستم پرداخت اینترنتی بانک سپه توسط بانک های عامل به گونه ای طراحی شده است که هم ایمن باشد و هم ساده و کمترین نیاز به راهنمایی را برای خریدار ایجاد نماید. اما با این وجود برخی اوقات ممکن است مسائلی در هنگام خرید اینترنتی به وقوع بپیوندد. مثلاً ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود.معمولاً بدترین حالتی که ممکن است به وقوع بپیوندد این است که پول از حساب شما کسر شود، ولی به حساب فروشنده واریز نشود. اما جای نگرانی نیست. در این حالت معمولاً پول شما در حساب های حد واسط بانک است. نهایتاً خود بانک می بایست مغایرت ها را رفع کند. منتظر بمانید و اگر تا 48 ساعت وجه به حسابتان عودت داده نشد، آنگاه با پشتیبانی بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
بانک سپه


• تاریخ انقضای کارت که معمولا روی کارت ها درج شده است. در صورتی که به هر دلیل تاریخ انقضای کارت را فراموش کردید می توانید به جای ماه عدد ۱۲ و به جای سال عدد ۹۹ را قرار دهید. (در برخی از کارت های بانکی نیازی به وارد کردن تاریخ انقضای کارت نیست.)در صورتی که اطلاعات کارت بانکی درست وارد شده باشد و عملیات بانکی با موفقیت انجام شود، شما به سایت باز می گردید و می توانید کد بانک سپه شارژ و مشخصات خرید اینترنتی خود را ببینید. در صورتی که ایمیل و یا شماره همراه خود را نیز وارد کرده باشید، یک نسخه از رسید خرید و کد شارژ برای شما ایمیل می‌شود و نیز کد شارژ به شماره‌ی همراهتان به صورت پیامک فرستاده می‌شود.

می بانک سپه توان اکتورهای یک سیستم را شناسایی کنیم . Context Diagram با رسم نمودار

www.Prozhe.com - پروژه دات کام بانک سپه
malume khob berande irancell ghavi tare az hame lahaz be بانک سپه andbozorgishbaskhadamatbede باسلامانگار اين مطلب خيلي وقت است كه آپدت نشده.مبين نت پوشش خود را علاوه بر مراكز استان ها به طور ميانگين 4 شهر در هر استان ارتقا داده.
۳.از آهنگ پیشواز خود لذت ببرید!در صورت تمایل می توانید طی مدت ۳۰ روز آهنگ خریداری شده بانک سپه را به رایگان با آهنگ دیگری جایگزین کنید. برای آشنایی با نحوه جایگزینی به جدول های «عملیات پایه» در ادامه مراجعه کنید. برای مثال اگر مایل به جایگزینی آهنگ ۱۰۰۱۰۱ با ۱۰۰۱۰۲ باشید با شماره گیری دستور زیر این جایگزینی انجام می شود:۷۷۷*۶*۱۰۰۱۰۱*۱۰۰۱۰۲# [yes/OK]

www.Prozhe.com  بانک سپه
در بانک سپه ابتدا به قسمتControl Panel > Administrative Tools > Inteet Information Service
man ham mobin daram ham irancell bavar konid irancell behtare chon بانک سپه mobin har ruz ghati dare vali irancell nadare=



کرم کامپیوتری چیست و چگونه بانک سپه به کامپیوتر آسیب می زند؟
10.131.26.138 WAP 2.0 Proxy بانک سپه
وایمکس ایرانسل یعنی:تجربه ی سرعتی بسیار پایینتر از مقدار قراردادقطعی های فوق العاده زیاد و طولانی. حتی 9 روز کامل در ماه هم تجربه کردیم.پشتیبانی = 0 عدم احترام به مشتری به علت بی رقیب بودن در بازار و احساس قلدری کردن (به ما گفتن: نمیخوای میتونی لغو قرارداد کنی!)اعصاب بانک سپه خوردی، اتلاف وقت و هزینه و دردسر های خیلی زیاددر یک کلام بدترین سرویس خدمات اینترنت در ایران = وایمکس ایرانسلمن قبل خريد وايمكس اينجا اومدم و تموم اين پاسخ ها رو خوندم طوري بود كه از نت سير كردن ادمو.
بدین‌ترتیب با توجه به تعاریف مذکور می‌توانیم در ساخت مدل ارزیابی از قیمت‌گذاری واقعی براساس ارزش واقعی بازار مبادله استفاده کنیم زیرا که نحوه و مدل ارزشگذاری توسط افراد بصورت قصاوتی است و نتایج مختلفی را دربرخواهد داشت. ما می‌توانیم قیمت بازار را بعنوان یک مفهوم همانند مفهوم مشابه حسابداری اقتصادی بعنوان مفهوم ارزش منصفانه تبیین نماییم و سپس درآمد ارزش مصفانه را به عنوان تقریبی از درآمد اقتصادی محاسبه و تبیین نماییم. زیرا ارزش منصفانه یک مدل ارزشگذاری بازار است و قیمت‌ها در بازار همیشه شامل انتظار از معادله‌گران بازار در مورد عرضه و تقاضا حسب یک شرایط اقتصادی خوب است. برهمین اساس قیمت در شرایط فعلی براساس مدل‌های تنزیل شده قابل تبدیل به ارزش‌های آتی می‌باشد بنابراین مدل ارزش منصفانه یک مدل آینده‌گرا می‌باشدکه حسابداری بهاء تمام شده تاریخی شده تاریخی به علت عدم این بانک سپه ویژگی از آن رنج می‌برد.
14. Symmetric بانک سپه Key
30 تیر 1391 بانک سپه
بنابراين استفاده از آن براي سازمان ها نياز به تمهيدات ويژه اي نخواهد داشت. اين سيستم در سازمان عامل نصب مي شود.زيرسيستم بانک سپه احراز هويت Authentication: این بخش رابط بين سامانه کاربري و سيستم رمز يکبار مصرف مي باشد، ازاينرو، مسووليت شناسايي کاربر مجاز را بر عهده دارد. به علاوه توليد اعداد تصادفي نيز توسط اين سيستم انجام مي شود. اين سيستم در سازمان عامل نصب مي شود. زير سيستم فعال سازي Activation: اين زيرسيستم وظيفه تشکيل و ارسال پيام کوتاه به منظور به روز رساني و تغيير وضعيت اپلت بر روي سيم کارت را بر عهده دارد. همچنين رابط بين سيستم هاي نصب شده در سازمان عامل با سيتم هاي مورد نياز در اپراتور و به منظور استفاده از بستر تلفن همراه مي باشد. اين سيستم در سازمان اپراتور تلفن همراه نصب مي شود.
نحوه وارد کردن رمز شارژ و اطلاع از میزان اعتبار همراه اول و ایرانسل و تالیا دوشنبه, بانک سپه 04 مهر 1390 ساعت 06:54 NADStudio نحوه استفاده از شارژ های دریافتی
یکی از عواملی که موجب موفقیت خلافکاران در فضای مجازی شده، بی‌توجهی و عدم دقت کاربران رایانه‌های خانگی و دستی است. بر اساس جدیدترین آمار اتحادیه‌ی اطلاعات، ارتباطات و رسانه‌ها، با این که بیش بانک سپه از ۸۵ درصد کاربران احساس خطر می‌کنند از اینکه هدف حمله‌های اینترنتی قرار بگیرند، تنها یک تن از چهار نفری که تلفن دستی اینترنت‌دار در اختیار دارد، مجهز به برنامه‌های ضدویروس است و تنها یک تن از هر پنج نفر از سد ایمنی شبکه‌ی رایانه‌ای دیوار آتش استفاده می‌کند.
بانک سپه جرائم رایانه ای و فنون کشف آن
 سرور: بانک سپه براي اثبات مالکيت يک دامين اينترنتي.
اّي ظيط بانک سپه تقسين هي ض زَ :
بانک سپه
چگون مي توان بانک سپه دسترسي ديگران به كامپيوتر خود را محدود كرد؟
پراکسي بانک سپه چيست؟
بانک سپه
بانک سپه
2-2 بانک سپه تکنولوژي پيشرفته تائيد کردن (authentication)
آهنگ پیشواز بانک سپه چیست؟
یک گوشی مناسب پیدا کنیدپس از اطمینان از این که به یک تلفن هوشمند نیاز دارید، تازه باید گام مهم‌تری را بردارید؛ انتخاب یک تلفن هوشمند مناسب. برای این کار می‌توانید به یک فروشگاه بروید و از فروشنده برای انتخاب تلفن مورد نظرتان کمک بخواهید. پرس‌و‌جو از افرادی که تجربه استفاده از این تلفن‌ها را داشته‌اند هم راه دیگری است. با جستجو در اینترنت می‌توانید اطلاعات خوبی درباره تلفن‌های هوشمند به دست آورید و از برخی سایت‌ها برای مقایسه مدل‌های بانک سپه مختلف کمک بگیرید. ما هم در این نوشتار به چند نکته اشاره می‌کنیم تا در این مسیر به شما یاری رسانده باشیم.

• محتوای علیه مقدسات اسلامیمحتوای الحادی و مخالف موازین اسلامی( بند 1 ماده 6 قانون مجازات اسلامی)اهانت به دین مبین اسلام و مقدسات آن ( بند 7 ماده ماده 6 قانون مجازات اسلامی و ماده 513 قانون مجازات اسلامی) اهانت به هر یك از انبیاء عظام یا ائمه طاهرین (ع) یا حضرت صدیقه طاهره (س) ( ماده 513 قانون مجازات اسلامی) تبلیغ به نفع حزب، گروه بانک سپه یا فرقه منحرف و مخالف اسلام ( بند 9 ماده 6 قانون مطبوعات)تبلیغ مطالب از نشریات و رسانه ها و احزاب و گروههای داخلی و خارجی منحرف و مخالف اسلام به نحوی كه تبلیغ از آنها باشد( بند 9 ماده 6 قانون مطبوعات) اهانت به امام خمینی(ره) و تحریف آثار ایشان (ماده 514 قانون مجازات اسلامی)اهانت به مقام معظم رهبری (امام خامنه ای) و سایر مراجع مسلم تقلید ( بند 7 ماده 6 قانون مطبوعات)

3- مرجع ثبت نام بانک سپه (RA) : اين مرجع وظيفه ثبت درخواست گواهينامه کاربر و اعلام آن بهCA و اعطا گواهينامه را از CA به کاربر بعهده دارد .
رمزنگاري بانک سپه چيست؟
تا کنون به پراکسي بصورت يک کلاس عمومي تکنولوژي پرداختيم. در واقع، انواع مختلف پراکسي وجود دارد که هرکدام با نوع متفاوتي از ترافيک اينترنت سروکار دارند. در بخش بعد به چند نوع آن بانک سپه اشاره مي‌کنيم و شرح مي‌دهيم که هرکدام در مقابل چه نوع حمله‌اي مقاومت مي‌کند.
29 تیر 1391 بانک سپه
salam man ham mobinnet بانک سپه daram ham isel vali hichi mesle mobin net nemishe irancel benazare man aslan khob nist
7- سيم كارت مربوط به اين دستگاه نيست. Sim Error بانک سپه
خرید یک اسمارت فون مناسب همیشه جزو دغدغههای دوستداران تکنولوژی است به شکلی که مجبور به صرف زمان زیادی برای انتخاب و خرید آن میگردند. در سال 2012 شاهد رشد بزرگی در تنوع و کیفیت گوشیهای هوشمند بودیم و اکثر بانک سپه شرکتهای فناوری، محصولات شایستهای را به بازار عرضه کردند. با عنایت به اینکه انتخاب بهترین محصول از میان محصولات موجود تا حدی با سلیقه افراد رابطه تنگاتنگ دارد، زومیت تصمیم گرفت با نظرسنجی از تیم نویسندگان خود 10 اسمارت فون برتر بازار در سال 2012 را انتخاب و به خوانندگان مشتاقش معرفی کند

۲۵ منوی بانک سپه اطلاعات حساب ۷۰۰-۷-۸ *۱۴۰*۷*۸#

بر اساس این طرح، در صورتی که با ثبت شماره های متناسب با یک گروه، سرویس تخفیف گروهی را فعال کنید، علاوه بر آنکه تماس های داخل شبکه شما با اعضای آن گروه از ۱۵% تخفیف برخوردار خواهد شد، تماس های اعضای آن گروه با یکدیگر نیز مشمول بانک سپه این تخفیف می شود.شما همچنین می توانید، با مراجعه به لینک کنترل حساب اینترنتی و کلیک بر گزینه «خدمات ارزش افزوده» و سپس انتخاب «تخفیف گروهی»، نسبت به فعال سازی این سرویس اقدام نمایید.
بانک سپه
و همچنين ايرانسل ني طي قردادي در شهر هاي كه پوشش ندارد مي تواند از پوشش مبين نت استفاده بانک سپه كندن واسه شرکت میخوام. بالاخره کدوم یکی رو بخرم. شرکت نارمکتیر 1391 ایرانسل میبد یزد را هم پشتیبانی میکنتیر 1391
۲۰ منوی تغییر طرح بانک سپه تعرفه ۷۰۰-۷ *۱۴۰*۷#
۲۰۴۸/۲۵۶ ۱۸ ۹۹۰,۰۰۰ بانک سپه
• برداشتن کوکي ها: پراکسي HTTP مي تواند جلوي ورود تمام بانک سپه کوکي ها را بگيرد تا اطلاعات خصوصي شبکه شما را حفظ کند.

3- پرتال (Portal)ابتدا وارد سایت آوای انتظار (شده و از منوی " ثبت نام " برای دریافت نام کاربری و رمز عبور اقدام نمایند. برای این منظور شماره تلفن همراه را وارد می نمایند. یک پیام کوتاه حاوی رمز عبور برای مشترک ارسال می گردد .سپس وارد سایت بانک سپه آوای انتظار همراه اول شده و پس از وارد نمودن نام کاربری (شماره تلفن همراه بدون 0 مثال :9123456789) و رمز عبور به صفحه اصلی وارد و پس از شنیدن آهنگ ها و انتخاب آهنگ مورد نظر ، دکمه خرید را کلیک نمایند.
بخش دیگری از هزینه ها به دلیل خود برنامه کرم بود. این بدافزار با جایگزین کردن خودش به جای فایل های مهم – مثل فایل های موزیک، مولتی مدیا و ... بانک سپه – آنها را از بین می برد.

• هيچگاه از يك حافظه USB ناشناخته استفاده نكنيد- اگر يك حافظه USB مشكوك يا ناشناخته را مي خواهيد استفاده كنيد اول آنرا به افراد متخصص سازمان خود در زمينه IT بدهيد تا آنرا براي بانک سپه شما پاك سازي كنند. هيچگاه اين گونه حافظه ها را از روي كنجكاوي يا بخاطر فايل هاي عكس و فيلمي كه روي آن قرار دارد به كامپيوتر خود متصل نكنيد. چون معمولا فايل هاي جذاب به عنوان تله استفاده مي شوند. ولي بوسيله آنها نرم افزار هاي مخرب وارد كامپيوترتان مي شود.

تسخيص اينکه عدد 1.525.381 ( مقدار hash) از ضرب دو عدد 10.667 و 143 بدست آمده است ، کار بسيار مشکلي است . در صورتيکه بدانيم که يکي از اعداد 143 است ، تشخيص عدد دوم کار بسيار ساده اي خواهد بود. ( عدد 10.667) .رمز نگاري مبتني بر کليد عمومي بمراتب پيچيده تر از مثال فوق مي باشند. مثال بانک سپه فوق صرفا" ايده اوليه در اين خصوص را نشان مي دهد.
حسابدار رسمی و بانک سپه کارشناس رسمی دادگستری

. برنامک پادکست تبلت نيز فهرست جالب‌توجهی از برنامه‌های محبوب را که به‌طور عمده در سرويس آی‌تونز اپل بانک سپه هم عرضه شده‌اند، شامل می‌شود. از ديگر امکانات خوب اين تبلت، برنامه کتاب‌خوان Kobo Books است. علاوه بر این‌ها، برنامه راديویی Slacker Radio نيز درخور توجه است. برنامه ديگری هم موسوم به PressReader وجود دارد که می‌توانيد از آن برای دانلود کردن روزنامه‌های ديجيتال استفاده کنيد. با اين حساب، روشن است که RIM برخلاف سنت رايج خود که کاربران تجاری را در اولويت قرار می‌داد، به سمت بازاری عمومی‌تر در حرکت است. اين راهبرد می‌تواند به اين شرکت کمک کند تا در برابر رقبای بزرگی چون اپل، آمازون، ايسوس، گوگل و... بايستد. با اين‌حال RIM بايد دست‌کم دو کاستی اساسی را در پلی‌بوک‌های خود رفع کند تا بتوان آن را در کنار تبلت‌های آی‌پد يا آندروئيد تصور کرد.
بانک سپه
بانک سپه
ساذتاض زاز :ُ كاضتطاى ػض . بانک سپه
تعرفه ارائه ریز مكالمات برای مشتركین اعتباری مبلغ ۵۰۰ ریال به ازای بانک سپه هر برگ می باشد. همچنین مبلغ ۰۰۰‚۳ ریال برای كپی کردن اطلاعات بر روی CD اخذ خواهد شد.برای اطلاع از فهرست مراکز خدمات مشترکین ایرانسل مشترکین گرامی ایرانسل؛
8080 Port بانک سپه
1- پیام کوتاه (SMS) مشترکین درصورت تمایل به تغییرآهنگ بانک سپه می توانند" کد آهنگ جدید" را بصورت لاتین به شماره 8989 ارسال نمایند.به طور مثال : ارسال کد آهنگ" 30058" را به شماره 8989 - تلفن گویا( IVR) مشترکین می توانند با استفاده ازگوشی تلفن همراه خود با سامانه اطلاع رسانی 9990 تماس گرفته و پس از ورود به منوی خدمات غیرحضوری، سرویسهای جدید، سرویس آوای انتظار، برای تغییر آهنگ کلید 3 را انتخاب و سپس کد آهنگ را وارد و سپس کلید مربع را انتخاب نمایند.3- پرتال (Portal) مشترکین می توانند پس از ورود به سایت آوای انتظار (و وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور ، آهنگ جديد مورد نظر را انتخاب و دکمه خرید را کلیک نمایند.
تغییراتاين تبلت 7 اينچی ضمن پيشرفت‌هایی که نسبت به مدل‌های قبلی به خود ديده‌است، از حيث راحتی و کاربرپسندی، از سنت پيشينيان‌اش تبعيت می‌کند. البته سخت‌افزارهای صوتی پلی‌بوک جديد گویی از اين قاعده مستثنی هستند و تغييری به خود نديده‌اند. اما اين عدم تغيير نه به معنی کيفيت پایین، كه به معنی تکرار آن چيزی است که در مدل پيشين شاهد بوديم. پخش فيلم‌های ويدیویی در پلی‌بوک روان و خوب انجام می‌شود و صدا نيز آن‌قدر واضح است که برای شنيدن ديالوگ‌ها به هدفون نيازی ندارید. از ديگر بهبودهای صورت‌گرفته در تبلت جديد شرکت RIM راحتی کار با آن است. از جمله اين‌که برخلاف گذشته، ديگر بانک سپه لازم نيست تبلت را برای فعال‌سازی و انجام تنظيمات اوليه حتماً به يکی از هندست‌های بلک‌بری متصل کنيد. اين پيشرفت، پلی‌بوک را به يک دستگاه مستقل‌ تبديل کرده‌است
تحریص و تشویق افراد و گروهها به ارتكاب اعمالی علیه امنیت، حیثیت و منافع جمهوری اسلامی ایران در داخل یا خارج از كشور(بند 5 ماده 6 قانون مطبوعات) تبلیغ به نفع گروهها و سازمانهای مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران( ماده 500 قانون مجازات اسلامی) فاش نمودن بانک سپه و انتشار غیر مجاز اسناد و دستورها و مسایل محرمانه و سری دولتی و عمومی ( بند 6 ماده قانون مطبوعات و مواد 2 و 3 قانون مجازات انتشار و افشای اسناد محرمانه و سری دولتی و ماده 3 قانون جرایم رایانه ای) فاش نمودن و انتشار غیر مجاز اسرار نیروهای مسلح (بند 6 ماده قانون مطبوعات)
● کارت هاي عبور . اين نوع کارت ها داراي مدل هاي متفاوتي مي باشند. کارت هاي داراي لايه مغناطيسي ( مشابه کارت هاي اعتباري ) و کارت هاي هوشمند ( داراي يک تراشه کامپيوتر است بانک سپه ) نمونه هائي از کارت هاي عبور مي باشند.
فيشينگ يا Phishing در حقيقت يك جعل هويت است به طوريكه جاعل از طريق ايميل هاي تقلبي دست به كار مي شود. به عبارت ديگر وب سايت هايي هستند كه توسط افراد كلاهبردار ساخته شده اند. اين وب سايت ها به گونه اي طراحي شده اند كه كه خود را به جاي يك سرور ايميل سر شناس مانند ياهو جا مي زنند و وقتي قرباني به اين آدرس هدايت مي شود با صفحه اي كاملاً مشابه صفحه ياهو روبرو مي شود و نام كاربري و كلمه عبور خود را وارد مي كند و به اين روش بانک سپه مي توانند به اطلاعات حساس فرد (مانند اطلاعات حساس بانكي) دست پيدا كنند.
- گزارشگری ارزش‌های منصفانه تأثیرات منفی زیادی در وضعیت‌های بازار داشته و تلفات زیادی به بازدهی بازار دربر داشته است و امکان افزایش انتقال این تلفات به بانک سپه سایر بازارهای مالی وجود دارد.
- این کرم از ضعف در سیستم عامل نیز سود برد. چرا که فقط با باز کردن پیوست، کرم می توانست به فایل های سیستمی و رجیستری ویندوز بانک سپه دسترسی داشته باشد.
نام طرح تخفیف ویژه کارت شارژ همراه اول 1000 تومانی بانک سپه




شارژ اینترنتی بانک سپه
ا ی شابک : ISBN بانک سپه : نام داده جسء
سرعت دانلود تا 100 هم میرسه...از ساعت 2 شب تا 8 صبح رایگانه...با آرزوی موفقیت برای تمامی شما عزیزان و به امید ورشکستگی شرکت ایرانسل... کی بانک سپه گفته برای پشتیبانی ایرانسل باید 15 دقیقه منتظر باشی؟؟؟ من که هر دفه زنگ میزنم اگه خلوت باشه حداکثر 45 یا 50 ثانیه ( معمولا 10 یا 15 ثانیه ) تو زمان های وحشتناک شلوغ هم حداکثر 10 دقیقه ( معمولا 6 یا 7 دقیقه )
 منابع فارسي بانک سپه

۲۶ طرح بانک سپه تعرفه فعلی ۷۰۰-۷-۸-۱ *۱۴۰*۷*۸*۱#

نمایندگان سیاست، اقتصاد و اداره‌ی جنایی آلمان، از این رو و با استفاده از این تجربه‌ها در صدد برآمده‌اند به‌‌طور هماهنگ با خلافکاران اینترنتی در زمینه‌های دیگر نیز مبارزه کنند. گشایش نهاد مرکز دفاع ملی در فضای مجازی در ماه ژوئن در شهر ُبن، گامی در این جهت است. این مرکز در بانک سپه گردآوری داده‌ها و پیاده‌کردن طرح‌های مبارزه با کلاهبرداران اینترنتی نقش اصلی را بازی می‌کند.
بانک سپه
1. انجام هر گونه بانک سپه فعالیت تجاری و اقتصادی رایانه ای مجرمانه مانند شركت های هرمی( قانون اخلال در نظام اقتصادی كشور و سایر قوانین)

در اين رمز گذاري گفته مي شود که اگر داده اي با يک کليد قفل شد ، با همان کليد باز نمي شود بانک سپه و فقط امکان باز شدن
۴. در پایان، سیستم پیامی را نمایش می‌دهد که نشان از موفقیت‌ آمیز بودن ثبت نام شما دارد توجه داشته باشید که شما می‌توانید به سادگی و با استفاده از کدهای دستوری زیر نیز برای پرداخت قبوض و خرید بانک سپه شارژ اقدام نمایید:لطفا توجه داشته باشید که لازم است مبلغ شارژ به ريال وارد شود.
نکات مهم:بهتر است قبل از فرستادن شارژ از روشن بودن گوشی طرف مقابل مطمئن شوید.مراقب رمزتان باشید تا کسی یواشکی از گوشی شما برای خودش شارژ نفرستد!ایرانسل برای هر بانک سپه بار انتقال اعتبار، ۵۰ تومان کارمزد کم می‌کند.اطلاعات بیشتر درباره‌ی را در وب‌سایت ایرانسل بخوانید.راهنمای خرید اینترنتی شارژارسال شده در توسط
بانک سپه
به طور مثال اگر با انتخاب این روش، مبلغ ۱۰۰ هزار ریال شارژ دریافت کنید، ۲% بانک سپه از این مبلغ که با احتساب مالیات بر ارزش افزوده معادل ٢ هزار ریال است، به صورت هدیه به اعتبار شما افزوده می‌گردد. كلیه مشتركین سیم كارت های اعتباری می توانند در صورت نیاز به دریافت ریز مكالمات خود، با در دست داشتن اصل مدرک شناسایی (كارت ملی) و نیز قاب سیم کارت خود به یكی از مراكز خدمات ایرانسل مراجعه کرده و پس از احراز هویت، با پر نمودن فرم مربوطه پرینت ریز مكالمات سیم‌كارت خود را دریافت نمایند.
CA ها داراي يك ليستي به نام CRL مي باشند که در آن ليست گواهينامه هايي که کليد خصوصي آن ها لو رفته وجود دارد و آن را بانک سپه به صورت پي در پي به اطلاع کاربران مي رساند.
3- دوباره دکمه بانک سپه ستاره * را فشار دهید

خرید شارژ بانک ملی،ملت،مستقیم،سپه،تجارت،همراه اول،ایرانسل و...
ما را در سایت خرید شارژ بانک ملی،ملت،مستقیم،سپه،تجارت،همراه اول،ایرانسل و دنبال می کنید

برچسب : خريد شارژ همراه اول ,خرید شارژ ایرانسل ,شارژ , شارژ اينترنتي ,خريد شارژ ,خرید شارژ تالیا ,خريدشارژ ,شارژ ایرانسل ,شارژ همراه اول, ,سايت همراه اول ,شارژهمراه اول, , خرید شارژ بانک ملی,ایرانسل,شارزایرانسل,شارز,شارج ,کارت شارژ,همراه اول ,خرید کارت شارژ,تالیا,خرید شارژ بانک, نویسنده : محمد جوادی sharj208 بازدید : 816 تاريخ : سه شنبه 24 بهمن 1391 ساعت: 18:38

 

بانک ملت بانک ملت بانک ملت بانک ملت

شما می‌توانید به یکی از شعب بانک کشاورزی مراجعه کنید و کد cvv2 خود را از بانک بگیرید. همیچنین می‌توانید به یکی از خودپردازهای بانک کشاورزی مراجعه کنید، پس از ورود کارت و زدن رمزتان، به قسمت «عملیات تغییر رمز» مراجعه کنید و «دریافت یا تغییر رمز دوم اینترنتی» را انتخاب نمایید. زمانی که رمز اینترنتی خود را توسط دستگاه خودپرداز تعیین کنید، دستگاه رسیدی به شما می‌دهد که کد cvv2 روی آن درج شده است. نمیشه رمز اینترنتیو از اینترنت بدون رفتن به عابر بانک بانک ملت فعال کردخیر. متأسفانه این امکان وجود نداره. کافیه فقط یه بار یه توک پا تشریف ببرید پای خودپرداز و رمز دوم بگیرید. خیلی کار سختی نیست بانک من پاسارگاد است ولی در سایت این بانک وجود ندارد من باید کدوم یکی ازبانک ها را انتخاب کنمامکان انتخاب بانک پاسارگاد وجود دارد. روی لوگوی زردرنگ بانک پاسارگاد کلیک کنید و با استفاده از درگاه پرداخت بانک پارسیان، ملت یا سامان پرداخت خود را انجام دهید. با سلام.می خواستم بدانم آیا بانک رفاه هم جزء سامانه خرید اینترنتی است یا نه؟بله. می‌توانید لوگوی بانک رفاه را در میان بانک‌های موجود در صفحه مشاهده کنید. خسته نباشین خیلی خوش حال شدم واقعا دستتون درد نکنه سایت خوبی دارین موفق باشین
در گوشی های بانک ملت سونی اریکسون"مسیر زیر را دنبال کنید :منو > تنظیمات > اتصال > اشتراک های دیتا > اشتراک جدید
با استفاده از نرم‌افزار Zune for Windows Phone می‌توانید بانک ملت فایل‌های رسانه‌ای خود را بین رایانه و تلفن همراه خود انتقال دهید. برنامه‌ Zune قابلیت اجرای فایل‌های‌های WAV،MP3 WMA ،AMR ،AAC/MP4/M4A/M4B 3GP/3G2 ،WMV ،AVI ،MP4/M4V 3GP/3G2 و MOV را دارد. همچنین کدک‌های DivX و Xvid نیز در فایل‌های AVI در این برنامه قابل پخش است. علاوه بر اینها فرمت‌های عکس JPG/JPEG، PNG، GIF، TIF و BMP در ویندوز فون ۷ پشتیبانی می‌شود.

بانک ملت
صرفه جویی در زمان: نیازی به مراجعه به بانک ندارید.نیازی به مراجعه به ادارات ندارید.می توانید در هر زمان و هر مکان چه در ترافیک و چه در تعطیلات از سرویس جیرینگ استفاده نمایید.جیرینگ آینده است:کنترل بهتر پول خدمات یکپارچه بهترین سرویس مالی در ایران چه شرایطی برای ثبت نام بعنوان یک عامل فروش مورد نیاز است؟شما باید یک شرکت ثبت شده با کد اقتصادی بوده یا جواز کسب داشته باشید.یک بانک ملت کپی از کد اقتصادی ثبت شده یا جواز کسب شما مورد نیاز است.شما باید برای ثبت نام به یکی از دفاتر خدماتی ارائه دهنده خدمات همراه اول یا دفاتر ICTروستایی که لوگوی جیرینگ را دارند مراجعه نماید یا می توانید فرم ثبت نام را از طریق سایت دانلود نموده و پس از تکمیل از طریق ایمیل ارسال نمایید.تفاهم نامه عامل فروش باید توسط شما امضا شود. یک نسخه قرارداد نیز برای شما ارسال می گردد که بایستی آن را امضا نموده و تحویل دهید.

بانک ملت
تا جایی که می‌دونم، شما می‌تونید برای کارت هدیه هم مثل دیگر کارت‌ها رمز دوم بگیرید. برای این کار باید به دستگاه خودپرداز بانکی که کارتو صادر کرده مراجعه کنید، و از قسمت «عملیات رمز» و «تعیین یا تغییر رمز دوم» برای کارت هدیه‌تون رمز دوم بذاریدمن رمز کارت رازدم ولی جواب می آید رمز وارد شده اشتباه است آیا رمز اینترنتی می خواهد؟بله. شما برای خرید اینترنتی نیاز بانک ملت به رمز اینترنتی، یا همان «رمز دوم» دارید. طریقه‌ی دریافت رمز دوم در مقاله‌ی بالا گفته شده است.
11. معرفی آثار سمعی و بصری غیر مجاز به جای آثار مجاز. ( ماده 1 قانون نحوه مجازات. بانک ملت اشخاصی كه در امور سمعی و بصری فعالیت غیر مجاز دارند)
انواع خدمات باند تلفن همراه از جمله مهمترين خدمات ارزش افزوده نسل سوم به شمار مي‌آيند كه امکان استفاده مشترکان از اینترنت پرسرعت بر روی تلفن و یا کامپیوتر خود حتی زمانی که بانک ملت در حال حرکت هستند را فراهم می کند.برای اتصال به شبکه و بهره‌برداري از اين خدمات، مشتركين مي‌توانند از تلفن همراه خود و یا لپ‌تاپ خود استفاده کنند. برای استفاده از اينترنت برروي رايانه و لپ‌تاپ لازم است از یک مودم با اندازه مشابه حافظه‌های فلش استفاده خواهدشد.

۵۱۲/۲۵۶ ۱,۱۹۹,۰۰۰ بانک ملت
اولا بیایم سیقه ای نظر ندیم صزف بر این که بانک ملت کدومش رو داریم
در نظرسنجی صورت گرفته از نویسندگان در بخش بانک ملت طراحی، Lumia 920 بیشترین امتیاز را بهدست آورد در حالی که در بخش عملکرد سختافزاری آیفون 5 برنده رقابت گردیده است. در قسمت کیفیت ساخت مطابق انتظارات، باز هم لومیا 920 بیشترین امتیازات را از آن خود کرد با اینکه عنوان گوشی اول در بخش نرم افزار و رابط کاربری به گلکسی نوت 2 سامسونگ رسید. برترین گوشی 2012، نکسوس 4 توانست بیشترین ارزش در برابر هزینه پرداختی را نسبت به دیگر رقبای خود بهدست آورد. از نظر مجموع امتیازات نیز نکسوس 4 از همه بیشتر امتیاز کسب کرد. این روزها هر کسی یک تلفن هوشمند یا تبلت دارد که در خیابان، مترو یا هر مکان عمومی دیگر مشغول کار با آن است. حالا که گجت های محبوب هوشمند ما کوچک تر و سریع تر شده اند این مزیت را دارند که می توانیم از آنها در هر موقعیتی استفاده کنیم. اما همین مزیت می تواند یک خطر امنیتی هم به حساب بیاید. ممکن است فرد دیگری در حال سرک کشیدن روی نمایشگر تلفن شما باشد.
تعرفه ارائه ریز مكالمات برای مشتركین بانک ملت اعتباری مبلغ ۵۰۰ ریال به ازای هر برگ می باشد. همچنین مبلغ ۰۰۰‚۳ ریال برای كپی کردن اطلاعات بر روی CD اخذ خواهد شد.برای اطلاع از فهرست مراکز خدمات مشترکین ایرانسل مشترکین گرامی ایرانسل؛
بانک ملت
تازه اپراتور اینقدر مهربون و با آرامش باهات صحبت میکنه که اعصابت آروم میشه و یادت میره که چه مشکلی داشتی و برای چی با اونا تماس گرفتی...خلاصه اپراتور فقط حرف میزنه و هیچوقت عمل نمیکنه...چند وقت پیش من به مدت 26 روز از اینترنت نمیخواستم استفاده کنم چون امتحاناتم شروع شده بود و روز 27 پول کل تعرفه رو واریز کردم یک مقداری از پول تعرفه رفت تو حسابم (برای ماه بعد) و با مقداری از پول تعرفه به من 600 مگ ترافیک دادند و این یعنی دزدی...میپرسی چرا؟ چون خودشون میدونن من 600 مگ رو تو عرض 3 روز نمیتونم تموم کنم چون استفاده ای ازش ندارم و به همین دلیل یکم ماه بعد کل 600 مگ می پره (می سوزه) ، اونا با این کار میخواستن برای ماه بعد هم پول واریز کنم... بابا زرنگا...خلاصه من تعرفه بانک ملت آزاد رو انتخاب کردم...توی تعرفه آزاد هر چقدر پول بریزی همون اندازه استفاده میکنی ، مثل شارژ سیم کارت میمونه...
بانک ملت
میگفت به جاش وقتی روز سیستم رو روشن میکنم و استفاده میکنم ترافیک بیشتری میبره پس گول 2-8 رایگان بودنشو نخورید.بهترین سرویس اینترنت ای دی اس ال پارس انلاین که هم سرعت خوبی داره هم واقعا از 2 تا بانک ملت 8 رایگانه.من که فردا میرم ایرانسل بگیرم خدایا خیرش کن.
1- نکسوس 4 گوگل و ال جی نکسوس 4 جدیدترین تلفن هوشمند گوگل است که با همکاری ال جی ساخته شده است. این تلفن به لطف سخت افزار کارآمد و قیمت بسیار مناسبش به یکی از بهترین گزینه های اندرویدی بدل شده است. بانک ملت نکسوس 4 طراحی و شکل و شمایل زیبایی دارد و جنس بدنه آن نیز بادوام و باکیفیت است. با نکسوس 4 میتوان لذت استفاده از اندروید خام گوگلی را نیز تجربه کرد. برای مشاهده جزئیات کامل در [لینک ها فقط برای کاربران سایت قابل مشاهده است.لطفا ثبت نام کنید.]مراجعه کنید. نکسوس 4 از بین 10 کاندید زومیت بیشترین امتیاز را بدست آورد و به عنوان بهترین تلفن سال 2012 از نگاه زومیت انتخاب شد.
ایرانسل افتضاح است. پشتیبانی در بانک ملت حد صفر
انتقال شارژ سیم‌کارت به سیم‌کارت ایرانسل برای ارسال شارژ ایرانسل از یک سیم کارت به سیم کارت دیگر (کارت به کارت کردن شارژ) ابتدا باید ثبت نام کنید. برای این کار یک عدد ۱۲ خالی به شماره بانک ملت ۱۱۱۲ پیامک کنید. پیامکی به عنوان پاسخ دریافت خواهید کرد که شما را راهنمایی می‌کند. حالا باید یک رمز برای خود تعیین کنید.برای این کار کد زیر را (از چپ به راست) به همان شماره ۱۱۱۲ پیامک کنید:
با استفاده از این سرویس شما مشترکین ایرانسل می‌توانید با بانک ملت وارد کردن شماره ۱۶ رقمی کارت بانکی عضو شبکه شتاب، رمز دوم اینترنتی و شماره ۳ یا ۴ رقمی مندرج در پشت کارت شتاب یا متن آن، به هر میزان که نیاز دارید پرداخت خود را انجام دهید. با این روش، مبلغ مورد نظر شما به طور مستقیم از کارت بانکی کسر و به اعتبار سیم کارت و یا حساب وایمکس‌تان افزوده می‌شود.
سیستم‌عامل ویندوز با دیدگاهی متفاوت نسبت به رقبا و با اتکا به پیشینه‌حضور مقتدرانه خود در بازار کامپیوترهای رومیزی وارد بازار تبلت شده است. به این ترتیب، تبلت‌های مبتنی بر ویندوز موجود در بازار، دارای همان ویندوز 7 آشنا و همیشگی هستند و نسخه اختصاصی تبلت در کار نیست. این موضوع جدا از مزایایی که براي كاربر دارد، معایبی را نیز به‌دنبال خواهد داشت و شاید همین معایب باعث شده، شرکت بانک ملت مایکروسافت خبر از بهینه‌سازی اساسی برای تبلت در نسخه بعدی سیستم‌عامل مشهور خود بدهد.
(IARPA)” فعالیت پروژه¬های تحقیقات پیشرفته اطلاعات ” نیز بانک ملت به عنوان بازوی اطلاعاتی در خدمت دارپا و وزارت دفاع امریکا به دنبال جمع آوری و تحلیل داده¬ها در سطوح مختلف از جمله فضای سایبری است.تمام این اقدامات، تنها گوشه¬ای از فعالیت¬های ایالات متحده امریکا در راستای بالا بردن امنیت، دفاع و مقابله با تهدیدات سایبری است.جنگ سایبری چیست؟در طول تاریخ، جنگ به انواع گوناگونی دسته‌بندی و طبقه‌بندی شده است. انواع جنگ و ترکیب دیگر مفاهیم با آن، برای خلق یا تعریف پدیده‌ای جدید در عرصه منازعات انسانی، چنان گسترش یافته است که رسیدن به دریافتی مناسب از همه آنها بر اساس تنها یک نگرش خاص یا یک زاویه دید معین، بعید به نظر می‌رسد
روش دوم – نحوه شارژ همراه اول با سیستم پاسخگوی خودکار ۴۴۴در این روش پس از شماره گیری شماره ۴۴۴ از سیم کارت اعتباری خود مطابق راهنمای سیستم پاسخگوی خودکار عمل کرده و رمز شارژ خریداری شده را بانک ملت وارد نمایید.دریافت باقیمانده اعتبار همراه اولجهت دریافت آخرین موجودی و اعتبار سیم کارت همراه اول خود، کد دستوری زیر را از راست به چپ در تلفن همراه خود وارد کرده و سپس دکمه سبز، Send و یا OK را فشار دهید:
در این روش، شما مشترکین دائمی ایرانسل می‌توانید جهت استفاده از سرویس «دریافت صورت‌حساب با پیامک» یک پیامک بدون متن به ۵۴۵۹ بفرستید. سپس می‌توانید با ارسال یک پیامک بدون متن به ۵۴۵۵ خلاصه صورت‌حساب قبلی را در یک پیامک دریافت کنید. برای انصراف از این سرویس نیز می‌توانید یک پیامک بدون متن بانک ملت به ۵۴۵۸ بفرستید.از طریق پورتال کنترل حساب اینترنتی (e-Care)بدین منظور لازم است تا مشترکین دائمی، پس از ورود به پورتال کنترل حساب اینترنتی (e-Care) در وب سایت ایرانسل، به صفحه «صورت‌حساب اینترنتی» مراجعه کرده و سپس از طریق گزینه‌های موجود، به مشاهده «خلاصه صورت‌حساب»، «صورت‌حساب تفکیکی» و «صورت‌حساب دوره‌های یافت نشده در سیستم» بپردازند.به لینک کنترل حساب اینترنتی (e-Care) در صفحه نخست وب سایت ایرانسل مراجعه کنید.در صورتی که از قبل ثبت نام کرده اید، نام کاربری (شماره تلفن) و رمز ورود و سپس شماره سریال سیم‌کارت (KIT number) و یا رمز عبور یک بار مصرف را وارد کرده و به پورتال وارد شوید. رمز ورود یک بار مصرف را می توانید از طریق سیستم کنترل حساب اینترنتی دریافت کنید.
پایانه‌های فروش (POS)برای شارژ سیم کارت اعتباری خود از طریق پایانه های فروش، تنها لازم است:. به محل‌هایی که دارای پایانه های فروش هستند مراجعه بانک ملت کنید )این پایانه های فروش می بایست متعلق به بانک های طرف قرارداد ایرانسل باشند).
، عمدتاً بازی‌های کامپيوتری هستند، تا برنامه‌های کاربردی و بديهی است که چون مشتريان اصلی بلک‌بری کاربران تجاری هستند بازی‌های کامپيوتری برايشان از اولويت چندانی برخوردار نيست. البته برنامه‌هایی مثل Eveote و Wunderlist هم هستند اما هنوز هيچ يک از برنامه‌های Google Docs يا هيچ برنامه رسمی برای سرويس توييتر يا حتی برنامه بومی‌شده 1Password برای اجرا روی بانک ملت سکوی پلی‌بوک عرضه نشده‌است. علاوه‌بر اين، برای سرويس‌های پخش چندرسانه‌ای از جمله نت‌فليکس يا اسپاتيفای نيز هيچ برنامه‌ای در دسترس نيست. چنين وضعيتی برای سرويس BlackBerry App World که به اندازه Google Play قدمت دارد، جالب نيست و می‌توان درک کرد که چرا توسعه‌دهندگان زمان خود را صرف توسعه روی اين سکو نمی‌کنند.
خدمات مشترکین در خدمت شماست!ایرانسل معتقد است که کیفیت بالای خدمت به مشتریان دارای ٢ بعد متفاوت است: اول، خوشرویی و کارآمدی اپراتورهای مرکز تماس و بانک ملت دوم، هزینه محصولات و کارآیی مرکز تماس. مشتریان ما می توانند به سادگی با شماره ٧٠٠ با خدمات مشترکین تماس بگیرند. تنها مبلغی که مشتری می پردازد، هزینه دقیقه نخست تماس است و بقیه مدت تماس رایگان می باشد. خدمات شبانه روزی بوده و در تمام روزهای هفته در دسترس مشتریان خواهد بود.
تعرفه‌هاي اپراتورهاي تلفن همراه تعرفه مكالمات سيم‌كارت همراه اول در ساعات اوج مصرف هم 760 ريال بانک ملت در هر دقيقه و 536 ريال براي ساعات غير اوج مصرف در محدوده تماس بين شهري اعلام شده است.
۳ - ازطریق شبکه اینترنتشما مشترکین ایرانسل می توانید با مراجعه به سایت vitrin.irancell.ir و پیگیری لینک "آهنگ پیشواز"، آهنگ مورد علاقه خود را از میان صدها آهنگ موجود انتخاب کنید و با پیگیری دستورهای موجود در پورتال آهنگ پیشواز ایرانسل، از آنها استفاده کنید.مزایای ورود به سایت:مشاهده لیست قیمت هر آهنگمشاهده مشخصات تکمیلی هر آهنگ که از طریق پیام کوتاه قابل مشاهده نیست امکان شنیدن بانک ملت آهنگ ها قبل از سفارش و خریدامکان جستجو بر اساس نام و صاحب اثرامکان مشاهده انواع فهرست های رتبه بندی
2011: در اين سال نسخه دوم و پيشرفته استاندارد LTE به نام LTE-Advanced تصويب شد. همچنين استاندارد VoLTE يا Voice Over LTE در دستور كار براي تصويب شدن تا پايان سال 2011 قرار گرفت. در اواسط سال شركت AT&T نيز سرويس‌هاي LTE خود را به‌صورت محدود در چندين مركز شروع كرد.شركت Verizon تصميم دارد تا پايان اين سال در تمامي مناطقي كه سرويس 3G ارائه مي‌دهد، سرويس LTE را نيز راه‌اندازي و ارائه كند. بانک ملت
تعرفه GPRS بطور کلی حجم داده ها براساس بایت سنجیده می شود. همانطور که می دانید، حدوداً به هر 1000 بایت یک کیلوبایت (KB) و به هر 1000 کیلوبایت یک مگابایت (MB) می گویند. شما به آسانی می توانید در هرلحظه هزینه های خود را محاسبه کنید. کافی است تا تعداد بایت هایی که ارسال یا دریافت کرده اید را در تعرفه ضرب کنید.لطفاً به خاطر داشته باشید که کارکرد دیتای شما شامل کلیه اطلاعاتی خواهد بود که توسط خود شما یا به صورت خودکار از گوشی، رایانه دستی یا لپ بانک ملت تاپ شما ارسال و یا دریافت می گردد.براي مشاهده تعرفه GPRS برای نخستین بار در ایران...
Value Item بانک ملت
۱۷ شارژ بانک ملت مجدد ۷۰۰-شماره رمز ۱۲ رقمی *۱۴۰*شماره رمز ۱۲ رقمی#
تا در آینده ای نزدیک شاهد اولین گوشی هوشمند منعطف دنیا از سوی سامسونگ موبایل باشیم. البته یکی از منابع آگاه اعلام کرده که این گجت جدید در ۶ ماهه اول سال ۲۰۱۳ وارد بازار خواهد شد.پس فعلا باید منتظر باشیم و ببینیم که سامسونگ برای تحکیم جایگاه خود در حوزه موبایل و تبلت چگونه بار دیگر دست به نوآوری خواهد زد. این گجت هنوز نیامده انتقاداتی تقریبا بی*اساس را نیز در پی داشته است. بعضی از کارشناسان می*گویند با توجه به هزینه*ای که یک صفحه نمایش منعطف به قیمت بانک ملت اصلی یک گجت خواهد افزود مطمئنا هیچ کس از این ایده استقبال نمی*کند. نظر شما در این رابطه چیست؟ برای مثال آیا حاضرید ۲۰۰ دلار بیشتر برای داشتن یک گوشی هوشمند منعطف خرج کنید؟!
من 6 ماهه وایمکس مبین نت گرفتم.ماهش قطع بوده و از سرویس خارج شده.هیچ کاری نمیکنن.همون اول پول میگیرن.همین درد سرارو داره. همشون آشغالند برادر من در آمریکا زندگی میکنه تازه آمریکا جزء کشورهای که اینترنت درست حسابی دارند نیست وضعیت در شرق آسیا و اروپا خیلی از آمریکا بهتره بانک ملت ولی میگه با ماهی 16دلار در ماه اینترنت 24مگابیت گرفته و اصلا چیزی به عنوان محدودیت دانلود وجود نداره واینترنت را تا 2مگابیت در مترو یا اماکن عمومی به رایگان ارائه میدن.و1ساله که به کاربران خانگی پهنای باند 1گیگابیت ارائه میکنند واقعا خاک بر سر ما با این مسئولین وسرعت اینترنتمون.تازه همین اینترنت را هم میخوان با ملی کردنش ازمون بگیرن تفاوت اینترنت ملی واینترنت جهانی مثل برنامه های تلوزیون به به ماهواره میمونه حالا خودتون قضاوت کنید.
۱. ارسال ١٢ به ١١١٢. تعیین رمز ۵ تا ٨ رقمی دلخواه به ترتیب زیر و ارسال آن به ١١١٢: به عنوان مثال، اگر رمز ١٢٣۴۵ را برای خود انتخاب کرده‌اید، آن بانک ملت را به شکل زیر در یک پیام کوتاه وارد نمایید و به ۱۱۱۲ بفرستید:توجه: ثبت نام برای سرویس خط به خط رایگان است.نحوه استفاده از سرویس خط به خط:برای ارسال اعتبار از خط اعتباری خود، می توانید به یکی از دو روش زیر عمل کنید:. روش پیام کوتاه: کافیست در یک پیام کوتاه به ترتیب: شماره دریافت کنندۀ اعتبار مبلغ اعتبار مورد نظر (به ریال)و سپسشماره رمز ۵ تا ٨ رقمی را نوشته و از خط ایرانسل خود به شماره ١١١٢ ارسال نمایید. از چپ به راست ۲. روش کد دستوری: شما همچنین می توانید برای ارسال اعتبار، کد دستوری زیر را از خط ایرانسل تان شماره گیری نمایید. از چپ به راست:

مشترک نباید از خدمات سایت پردیس بانک ملت جهت انتشار مطالب خلاف واقع، هرزنامه، محتواهای نامناسب برای عموم، محتواهای مخرب (مثل ویروس و دیگر بدافزارها) استفاده نماید. در این صورت پردیس مجاز به مسدود نمودن خدمات یا حساب کاربری مشترک می‌باشد. پردیس مجاز به فیلتر نمودن پیام‌های ارسالی و دریافتی مشترک براساس محتواهای ممنوع شده‌ی ذکر شده در قوانین فوق و یا قوانین کلی کشور می‌باشد. پردیس مجاز به ارائه‌ی کلیه‌ی اطلاعات شخصی و عمومی کاربر به مراجع قضایی ذیصلاح می‌باشد.
بانک ملت
• برای دریافت فهرست ده آهنگ پیشواز برتر، یک پیام کوتاه بدون متن به ۷۵۷۳ ارسال کنید یا عبارت DAH را در بانک ملت یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ ارسال کنید.برای مشاهده آهنگ های داغ و پرطرفدار، یک پیام کوتاه بدون متن به ۷۵۷۵ ارسال کنید. برای دریافت فهرست جدیدترین آهنگ‌ها، عبارت J را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ ارسال کنید.برای دریافت فهرست آهنگ‌های پیشنهادی ایرانسل، عبارت PI را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ ارسال کنید.برای دریافت مشخصات یک کد آهنگ مشخص مثل ۱۰۰۱۰۰، عبارت JK۱۰۰۱۰۰ را به ۷۵۷۵ ارسال کنید.
ایرانسل: ایرانسل ابتدا مودم‌های رو میزی نسبتا حجیم خود را با قیمت پایه ۱۱۰ هزار تومان عرضه کردو به مرور زمان این قیمت به ۸۰ هزار تومان رسید و بعد از آن، این مودم‌ها ناپدید شد و مودم‌های جدید ایرانسل با پورت usb با تقویت کننده و قابلیت حمل (بدون نیاز به کابل شبکه) با‌‌ همان قیمت بانک ملت ۸۰ هزار تومان معرفی شد که از این مودم‌ها استقبال خوبی به عمل آمد. در همین بازه‌های زمانی مبین‌نت مشغول به فروختن مودم‌های شبیه مودم‌های ابتدایی ایرانسل بود. ایرانسل در کنار این مودم یک مدل وای فای نیز عرضه می‌کند که جدیدا این مودم‌ها به‌روز رسانی شده‌اند و آنتن‌های ان حذف شده و جمع و جور‌تر گشته‌اند. هزینه راه اندازی وایمکس (نصب) در اپراتور ایرانسل ۸ هزار تومان می‌باشد. برای گیرندگی بهتر نیز همانند مبین‌نت مودم‌های بیرونی با قیمت ۲۰۰ هزار تومان نصب می‌شود. مودم‌های رومیزی طرح قدیمی که مبین‌نت با قیمت ۸۰ هزار تومان عرضه می‌کند، ایرانسل با ۵۰% درصد این قیمت (به‌تازگی) به مشتریان خود ارائه می‌دهد.
حالا اینی که انقدر پیرامونش صحبت کردین قطعات یدکیش تو شمال پیدا می شه یا باید بیایم در به در میدون شوش بشیم و از دست گونی فروش های میدون خراسان لوازمشو پیدا کنیم؟؟؟سلام دوستان خدمتون عرض کنم حدود 1 سال مودم مبین نت داشتم خیلی اذیت شدم چرا ؟ الان چراش بهتون میگم پشتیبانیش ضعیف بود دیگه از ساعت 2 شب به بعد سرعتتش وحشتناک میومد پائین اونم به دلیل رایگان بودنش و خیلی بانک ملت اپراتور هاش بی ادب هستن راستی مودم من از این بیرونی ها بود ولی الان چند ماهی ایرانسل خریدم با سرعت 512 شرکتی حقیقی ترکوندم اپراتور 24 ساعته رایگان هر گیگ اضافه مبین نت 10000 هزار تومن ایرانسل 6500 بعد ماهی 20 هزار تومن واریز میکنم ولی اون موقعه که میبن نت بودم با همین سرعت 28 تومن میدادم راستی اینم یادم رفت که بگم ایرانسل از ساعت 2 به بعد رایگان بدون اینکه حتی شارژی که داشته باشی میتونی با سرعت بالا به اینترنت وصل بشی
چون توانست سرويس‌های ابری بلک‌بری را به‌خوبی در دستگاه‌های خود تلفيق کند. اما زمان يک تحول ديگر هم فرارسيده‌است و RIM بايد تبلت خود را با سرويس‌های ديگر مثل خدمات ابری مايکروسافت آفيس نيز يکپارچه کند. به‌ويژه اگر RIM می‌خواهد مشتريان سابقی را که از بلک‌بری به دستگاه‌های ديگری روی آوردند دوباره به سمت خود جذب کند، اين موضوع اهميت بيشتری می‌يابد. واقعيت اين است که فعلاً آندروئيد و iOS بازار گوشی‌های هوشمند را در دست گرفته‌اند و RIM برای رقابت با آن‌ها بايد بسيار تلاش کند. پلی‌بوک دستگاه شايسته‌ای است اما همزمان مشکلات زيادی هم دارد که برای رقابت موفق در بازار لازم است برطرف شوند. با اين‌که حدود 19 ماه از زمان ورود نخستین مدل‌های پلی‌بوک به بازار می‌گذرد، جای سؤال است که چرا همان ايرادها هنوز هم وجود دارند. همچنین RIM بايد پلی‌بوک را تا جایی که می‌شود به يک تبلت مستقل از دستگاه‌های جانبی‌ ديگر تبدیل بانک ملت کند و اين چيزی است که برای مشتريان تجاری اهميت زيادی دارد.
حدود 2 هفته است که مودم من سوخته و پشتیبانی مبین نت هنوز در بانک ملت حال تلاش برای حل مشکل منه! واقعا پشتیبانی مبین نت افتضاحه. نزدیک دو سال است که وایمکس مبینت دارم وخیلی هم راضی هستم وتا بحال قطعی اینترنت نداشتم .وهمیشه هم دعاشون می کنم- جزیره قشم دوستانی که میفرمایند از پهنای باند 512 و بالاتر شرکت مبین نت استفاده می کنند، کاربر خانگی هستند یا اداری؟!!در سایت شرکت مبین نت، آمده که به کاربران خانگی، فقط پهنا باند 128 را اختصاص میدهند!!! آیا واقعیته یا اینکه یه جورایی فرمالیته ست و در عمل میشه پهنا باندی بالاتر را گرفت؟!
بر اساس این سرویپیشخوان خرید شارژ ایرانسل• بانک ملت برای دریافت راهنمای سرویس پیشخوان، در هر زمان R را (به خرید شارژ رایگان) به ۸۴۹۴ ارسال کنید.• اطلاعات تکمیلی در رابطه با این سرویس (هزینه، روش استفاده خرید شارژ و غیره) متعاقبا اعلام خواهد شد.
خرید اعتبار از طریق سیستم گویا (به زودی) در راستای سهولت روند خرید اعتبار و یا پرداخت صورت حساب، سرویس جدیدی با نام «خرید اعتبار از طریق سیستم گویا» برای شما مشترکین عزیز اعتباری و دائمی ایرانسل راه اندازی شده است. برای افزایش اعتبار یا پرداخت صورت حساب با استفاده از این سرویس، کافیست با شماره گیری تلفن گویای ۷۱۷ به سامانه «خرید اعتبار از طریق سیستم گویا» متصل شوید و پس از انتخاب مبلغ مورد نظر خود، از طریق درگاه بانک، هزینه مربوطه را پرداخت نمایید.استفاده از تمامی کارت بانک ملت های عضو شبکه شتاب امکان پذیر می باشد.
HTTP Service بانک ملت

بعد بانک ملت یه 2 هفته بعد بابام وایمکس 512 گرفت الان هم دارم از اون استفاده میکم و با سرعت 90 تا 140 تا دان میکنم
ساعت غیر اوج بانک ملت (off peak) یازده شب الی هشت صبح ۲ ریال به ازای هر کیلو بایت دریافت و ارسال اطلاعات
ما بايد در نحوه آموزش نسل جوان خود تجديد نظر كنيم.به نظر مي رسد روش هاي فعلي توانائي و امكان اقناع جوانان ما را در حوزه هاي اعتقادي ندارند.مساجد،مدارس و دانشگاه هاي ما و از همه مهمتر خانواده هاي ما در تربيت ديني جوانان و نوجوانان ناكار آمد هستند.يكي از ضعف هاي مهم اين نهاد ها كه وظيفه تربيت و انتقال فرهنگي را بر عهده دارند عدم قدرت برقراري ارتباط موثر با مخاطبان اصلي خود است.ما بايد به دنبال ابداع روش هاي نو و كارآمد در حوزه تربيت ديني نسل جوان و نوجوان خود باشيم. نورالله حيدري عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس در رابطه با چگونگی جذب مخاطبان . مقابله با سایت های ضد ارزشی می گوید:" بايد سايت‌هاي ارزشي را براي استفاده كاربران گسترش دهيم.با ايجاد تنوع و افزايش سايت‌هاي ارزشي مي‌توانيم مخاطبان را جذب كنيم. رسانه‌هاي مختلف متناسب با دانش روز توسعه مي‌يابند؛ از اين رو بايد فرصت‌هاي گوناگوني را فراهم كنيم تا مطالب مختلف در سايت‌هاي اينترنتي براي كاربران ارائه شود.به دليل دسترسي گسترده مردم به فضاي مجازي نياز به نظارت وسيع، مستمر و اثر‌بخش در اين حوزه داريم و فيلترينگ راه‌حل مناسبي براي نظارت بر سايت‌ها نيست.هم اكنون به دليل رشد سريع تكنولوژي از طريق فيلتر‌شكن مي‌توان با فيلترينگ مقابله كرد.بايد تلاش شود به‌ جاي مبارزه با معلول‌ها با علت‌ها برخورد كنيم و به‌گونه‌ي رفتار نكنيم كه علاقه مردم نسبت به اين سايت‌هاي متخلف افزايش يابد.بايد تعريف واحدي از مجموعه سايت‌ها، مجوزها و حوزه معرفتي داشته باشيم به صورتي كه آنها را با هدف مشخصي مديريت كنيم. لازمه اين امر برخورداري دستگاه‌هاي متولي از دو ويژگي استفاده از نيروهاي متعهد، متخصص و آموزش‌ ديده است به صورتي كه فضاي مجازي را به صورت مستمر مورد كنترل قرار دهند.معرفي آثار و عواقب منفي سايت‌ها براي خانواده‌ها در كاهش ميزان تمايل كاربران به استفاده از سايت‌ها مؤثر است.نهادهاي عمومي مانند مدرسه، ‌دانشگاه، مساجد، كانون‌هاي فرهنگي بايد قابليت‌هاي خود را جهت غني‌سازي اوقات فراغت جوانان به كار ببرند و در تربيت صحيح آنها تلاش كنند". به نظر می رسد ما نتوانسته ايم همگام با دشمنان خود حركت كنيم.دشمن در جنگ نرم از روش هاي نوين و كارآمد بانک ملت و اثر گذار استفاده مي كند كه براي هر كدام مطالعات روانشناسي،جامعه شناسي و فرهنگي انجام داده و با قدرت به جنگ ذهن و روح مخاطبان خود آمده است.ما بزرگترين كاري كه در اين عرصه انجام داد ه ايم اقدامات تدافعي بوده كه تا حدي توانسته از اثرات سوء سايت هاي ضد اخلاقي بكاهد و مانع از گسترش آنها گردد،اما اين همه كار نيست.ما بايد در اين عرصه از حالت تدافعي خارج و حالت تهاجمي به خود بگيريم و با استفاده از روش هاي نوين تربيتي و تبليغاتي به جنگ اين فضاي آلوده مجازي برويم.دشمنان اسلام و ارزش هاي انساني عقايد باطل خود را در شكيل ترين و زيباترين قالب ها و با روش هاي اثر گذار به جامعه بشري عرضه مي دارد اما ما نتوانسته ايم عقايد و معارف ناب الهي را به خوبي و به شكلي جذاب به مخاطبان خود ارائه كنيم.اين براي ما يك مشكل اساسي ست و دشمن به خوبي از اين خلا استفاده كرده و توانسته با ابزارهائي كه در اختيار دارد اين خلا را پر كند. عشايري استاد دانشگاه علوم تحقيقات با اشاره به تهديدات شکل گرفته در فضاي مجازي به لزوم نظارت بر آن تاکید می کند و مي گويد:" مسئولان در امر نظارت و رسيدگي به فضاي مجازي کوتاهي کرده اند و اکنون پس از شکل گيري تهديدات به دنبال راه چاره هستند.انفجار و آلودگي اطلاعات در فضاي مجازي امروزه به تهديدي در جامعه تبديل شده که امنيت و سلامت رواني افراد به خصوص جوانان را هدف قرار داده است.همواره مسئولان به علت غفلت پس از تبديل يک موضوع به تهديد به دنبال راه چاره براي جلوگيري از آسيبهاي ناشي از اين تهديدات هستند.در فضاي مجازي افراد با واقعيت عيني سر و کار ندارند و تنها انعکاسي از حقيقت را به صورت انتزاعي مشاهده مي کنند که اين امر موجب گمراهي افراد در اين فضا مي شود.در دنياي امروزي قدرت کشورها در پول و اسلحه نيست بلکه نحوه آرايش و به کارگيري اطلاعات، استراتژي اقتصادي و سياسي کشورها را رقم مي زند.در اين شرايط بايد در کشورها گروههاي آسيب شناسي دنياي مجازي براي نظارت بر ارائه، بهره برداري و دسترسي اطلاعات شکل گيرد تا از اين طريق سلامت فضاي مجازي تامين شود.امروزه دشمنان بدون رعايت حقوق کشورها از طريق فضاي مجازي وارد محيط خصوصي افراد شده و خطر جدي اي را براي امنيت ملي و رواني جامعه ايجاد مي کنند.تامين امنيت چه در فضاي اجتماعي و چه در فضاي مجازي جزو وظايف ذاتي پليس به شمار مي رود بر همين اساس تشکيل پليس اينترنتي جزء ضروريات هر جامعه است تا اطلاعات در اين فضا از نظر کميت و کيفيت بررسي شود.دزدهاي آينده دزدهايي نيستند که از ديوار مردم بالا بروند بلکه اين افراد در فضاي مجازي اقدام به سرقت، ترور و اغتشاشات مي کنند و رشته هاي ناپيداي آنان را هدايت مي کنند بر همين اساس براي دفاع از جامعه در برابر اين تهديدات ايجاد پليس فناوري محور غير قابل اجتناب است زيرا اجراي بسياري از قوانين جديد بدون فناوري امکانپذير نيست.
از نظر برنامه‌های موجود در تبلت‌های مبتنی بر ویندوز 7 تقریباً با همان برنامه‌های همیشگی روبه‌رو هستیم. برنامه پخش چندرسانه‌ای همان مدیاپلیر است، اما در این زمینه برتری قابل توجهی که وجود دارد امکان نصب برنامه‌های چندرسانه‌ای آشنایی است بانک ملت که به آن‌ها عادت دارید.تجربه وبگردی نیز با وجود همه مرورگرهای مرسوم می‌تواند تجربه کامل و خوبی باشد، فقط ممکن است از نظر لمس و مالتی‌تاچ خطاها و گیرهایی پیش آید و از لحاظ روان بودن، از رقبا عقب بیفتد، جدا از این موضوع، اگر از کاربران قدیمی ویندوز هستید، از برخی جهت‌ها احساس آشنایی و راحتی با وب‌گردی در تبلت‌های مبتني بر ویندوز 7 همراه شما خواهد بود.اما از نظر برنامه‌های شرکت‌های دیگر، مسلم است که با گزینه‌های فراوانی روبه‌رو خواهید بود. بسیاری از برنامه‌های ریز و درشت موجود برای ویندوز روی این تبلت‌ها قابل‌نصب است
با استفاده از با استفاده از این سرویس پیشرفته و جدید، خرید شارژدر صورتی که شما با مشترکی تماس گرفتید و به دلیل خاموش بودن گوشی وی و یا به هر دلیل دیگر، تماس با او برقرار نشد شما می‌توانید با شماره گیری یک کد دستوری ویژه، هر زمان که مشترک مورد نظرتان بار دیگر به شبکه متصل شد، از این امر مطلع شوید.توجه: خرید شارژبرای مشاهده جدول محصولات پیشخوان ایرانسل، اینجا کلیک کنید. خرید شارژاز این پس برای اطلاع از آخرین تحولات سیاسی خرید شارژخرید شارژ ایرانس همراه اول، ایرانسل، تالیا ، بین المللی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی و ... نیاز به خرید روزنامه و یا مراجعه به اینترنت نداشته و می‌توانید از طریق ویترین ایرانسل، با تلفن همراه خود در جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های روزنامه‌ها و سایت‌های خبری قرار خرید شارژ بگیرید کلیه خرید شارژسرویس پیشرفته و جدید، خرید شارژ در صورتی که شما با مشترکی تماس گرفتید و به دلیل خاموش بودن گوشی وی و یا به هر دلیل دیگر، تماس با او برقرار نشد شما می‌توانید با شماره گیری یک کد دستوری ویژه، هر زمان که مشترک مورد نظرتان باردر راستای اجرای ب خرید شارژبرنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و در جهت تحقق ماده ۱۲۴ برنامه مذکور و با هدف بانک ملت توسعه ارتباطات و مخابرات از طریق خصوصی‌سازی و خرید شارژ
آخه تا بخواد اون 3 بانک ملت گیگ رو بگیره آدم5 ساعت طول میکشه

mtnirancell APN بانک ملت
برای ثبت، حذف و انجام عملیات دیگر بر روی شماره های منتخب خود، از کدهای دستوری موجود در جدول زیر استفاده کنید:تعرفه های طرح:توجه:• برای فعال‌سازی هر گروه می بایست مبلغ کامل شارژ آن گروه را در حساب خود داشته باشید.• برخورداری از تخفیف ۱۵درصدی تنها در دوره برگزاری جشنواره تابستان ۹۱ امکان‌پذیر خواهد بود.• تنها شماره های ایرانسل را می توانید در این فهرست وارد نمایید.• گروه های تخفیفی بانک ملت از زمان فعال شدن به مدت یک ماه فعال خواهند بود و پس از این مدت به صورت خودکار تمدید می شود.کدهایی هستند که با کمک آن‌ها می‌توان کارهایی چون تنظیمات حساب خود، اطلاعات از مانده شارژ، فعال یا غیر فعال کردن حساب، انتقال شارژ، تنظیمات.... انجام داد روش دیگر برای انجام این کارها استفاده از تلفن گویای ایرانسل است.
البته ربطی نداشت ها ولی به نظر من اگه برای خونه میخواین،فقط ADSLسرعت مبین نت اصلا خوب نیست چه فایده سرعت پایین چه بدرد می خوره GPRS سرعتش بیشتره.نامحدودش هم گرون هم بانک ملت سرعت بسیار پایین سرعت دانلود ۶ کیلوبایت بر ثانیه هست خودتونو جمع و جور کنید چه وضعشه فقط دارید سر مردم کلاه میگذارید. من که اصلا راضی نیستم هرکی هم که بخواد بخره نظرش رو میزنم که نخره و تا الآن نزدیک ۲۰نفر رو نظرشون رو زدم و نمیذارم بخرن خودمم در دست فروشش هستم به همه هم می گم نخرن. adsl خیلی بهتره برای خونه.هم ارزون هم سرعت بالا.من موندم مبین نت بگیرم یا وایمکس.میخوام یه اینتر نت پرسرعت داشته باشم لطفا راهنماییم کنید.

خرید شارژ بانک ملی،ملت،مستقیم،سپه،تجارت،همراه اول،ایرانسل و...
ما را در سایت خرید شارژ بانک ملی،ملت،مستقیم،سپه،تجارت،همراه اول،ایرانسل و دنبال می کنید

برچسب : خريد شارژ همراه اول ,خرید شارژ ایرانسل ,شارژ , شارژ اينترنتي ,خريد شارژ ,خرید شارژ تالیا ,خريدشارژ ,شارژ ایرانسل ,شارژ همراه اول, ,سايت همراه اول ,شارژهمراه اول, , خرید شارژ بانک ملی,ایرانسل,شارزایرانسل,شارز,شارج ,کارت شارژ,همراه اول ,خرید کارت شارژ,تالیا,خرید شارژ بانک, نویسنده : محمد جوادی sharj208 بازدید : 862 تاريخ : سه شنبه 17 بهمن 1391 ساعت: 19:34

 

خرید شارژ ایرانسل بانک ملت خرید شارژ ایرانسل بانک ملت خرید شارژ ایرانسل بانک ملت خرید شارژ ایرانسل بانک ملتتا جایی که می‌دونم، شما می‌تونید برای کارت هدیه هم مثل دیگر کارت‌ها رمز دوم بگیرید. برای این کار باید به دستگاه خودپرداز بانکی که کارتو صادر کرده مراجعه کنید، و از قسمت «عملیات رمز» و «تعیین یا تغییر رمز دوم» برای کارت هدیه‌تون رمز دوم بذاریدمن رمز کارت رازدم ولی جواب می آید رمز وارد شده اشتباه است آیا رمز اینترنتی می خواهد؟بله. شما برای خرید خرید شارژ ایرانسل بانک ملت اینترنتی نیاز به رمز اینترنتی، یا همان «رمز دوم» دارید. طریقه‌ی دریافت رمز دوم در مقاله‌ی بالا گفته شده است.
باسلام خدمت دوستان عزیزو گل خرید شارژ ایرانسل بانک ملت
9- عدم وجود سيگنال مناسب آنتن خرید شارژ ایرانسل بانک ملت در آن منطقه. No Network

۲۰۴۸/۲۵۶ ۱۸ ۹۹۰,۰۰۰ خرید شارژ ایرانسل بانک ملت

هرجور که دوست دارید شنیده شوید!کسانیکه با شماره ایرانسل شما تماس می گیرند، پیش از اینکه گوشی را بردارید، به جای بوق ... بوق ... آهنگ پیشواز می شنوند! آهنگ پیشواز چیست؟ایرانسل می کوشد با ارائه سرویس های متنوع و کاربرد های جدید و جذاب برای تلفن همراه، جامعه ایرانی را با فناوری روز دنیا همراه کند. ایرانسل در خرید شارژ ایرانسل بانک ملت جدیدترین گام خود، یکی از جذاب ترین فناوری های شبکه تلفن همراه را به ایرانیان عرضه می کند.
توجه:•در صورتی که از قبل آهنگی داشته باشید، خرید آهنگ جدید به معنای پخش بلافاصله آن نیست بلکه آهنگ قبلی تا زمان پایان خرید شارژ ایرانسل بانک ملت یافتن دوره اعتبارش برای تماس گیرندگان پخش خواهد شد.•آهنگ‌های پیشواز جدیدی که خریداری می‌کنید، به انتهای آلبوم شما اضافه می‌شوند وتا پایان مدت اعتبار خود در آلبوم باقی می‌مانند. به این ترتیب تمام آهنگ‌های خریداری شده که دوره اعتبار آنها تمام نشده باشد در آلبوم قرار گرفته و شما می‌توانید از آنها استفاده کنید.اعتبار آهنگ اول آلبوم شما مصرف می‌شود.
به نظر من دیال آپ از همه بهتره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اره والا من با دایل اپ هر شب یه فیلمه خرید شارژ ایرانسل بانک ملت 1080 اچ دی دانلود میکنم ! تو چی؟ من تمام نظرات رو درباره این دو اپراتور خوندم راستش هنوز هیچ وایمکسی به شهر ما نیومده ولی من خودم چند وقت با adsl شاتل کار کردم خیلی هم ازش راضی بودم سرعتش تا 250 هم میرسید و کمتر از 180 یا 190 نمیشد الان هم از اینترنت ارزون های مخابرات گرفتم که ماهی 3000 تومان میدم شبها با سرعت 200 یا 220 دانلود میکنم و روزها تا 350 هم میرسه با این تفاضیل شما به نظر من آدم یک اینترنت adsl ببنده خیلی بهتره هم هزینه کمتر هم سرعت بالاتر تازه وایمکس نسل جدیده اینترنته و باید سرعتش هم بالاتر باشه
# رمز خرید شارژ ایرانسل بانک ملت ۵ تا ۸ رقمی * مبلغ * شناسه ایرانسلی * ۱۴۲ *
حالا اینی که انقدر پیرامونش خرید شارژ ایرانسل بانک ملت صحبت کردین قطعات یدکیش تو شمال پیدا می شه یا باید بیایم در به در میدون شوش بشیم و از دست گونی فروش های میدون خراسان لوازمشو پیدا کنیم؟؟؟سلام دوستان خدمتون عرض کنم حدود 1 سال مودم مبین نت داشتم خیلی اذیت شدم چرا ؟ الان چراش بهتون میگم پشتیبانیش ضعیف بود دیگه از ساعت 2 شب به بعد سرعتتش وحشتناک میومد پائین اونم به دلیل رایگان بودنش و خیلی اپراتور هاش بی ادب هستن راستی مودم من از این بیرونی ها بود ولی الان چند ماهی ایرانسل خریدم با سرعت 512 شرکتی حقیقی ترکوندم اپراتور 24 ساعته رایگان هر گیگ اضافه مبین نت 10000 هزار تومن ایرانسل 6500 بعد ماهی 20 هزار تومن واریز میکنم ولی اون موقعه که میبن نت بودم با همین سرعت 28 تومن میدادم راستی اینم یادم رفت که بگم ایرانسل از ساعت 2 به بعد رایگان بدون اینکه حتی شارژی که داشته باشی میتونی با سرعت بالا به اینترنت وصل بشی
10.131.26.138 WAP خرید شارژ ایرانسل بانک ملت 1.0 Proxy

خرید شارژ ایرانسل بانک ملت
من بیچاره ام دوباره کلی بابام رو خرید شارژ ایرانسل بانک ملت راضی کردم از مخابرات همون adsl گرفت
در چه مراکزی امکان ثبت نام وجود دارد؟در فاز اولیه، سرویس در استان هرمزگان و دفتر مرکزی شرکت ارتباطات سیار واقع در برج همراه طبقه همکف ارائه می گردد. پس از آن ظرف مدت زمان کوتاهی سرویس در استانهای خراسان رضوی و فارس ارائه می شود.برای ثبت نام چه مدارکی لازم است؟موارد ذیل مستنداتی است که شما بایستی آنها را دانلود نموده و پس از تکمیل به ما برگردانید:فرم اطلاعات عامل فروش- شما می توانید این فرم را از طریق آدرس ذیل دانلود خرید شارژ ایرانسل بانک ملت نماییدکپی مدارک: ثبت اقتصادی شرکت، شماره مالیاتی، کد ملی یا پاسپورت مدیر مجموعه، آدرس عامل فروش، کپی صورتحساب همراه اول (درصورت دردسترس بودن)، جواز کسب (برای مغازه ها)مطالعه و امضاء تفاهم نامه – شما باید تفاهم نامه را از طریق آدرس ذیل دانلود نمایید:
7- سيم كارت خرید شارژ ایرانسل بانک ملت مربوط به اين دستگاه نيست. Sim Error
* تغییر آهنگ مشترکین به منظور تغییرآهنگ سرویس آوای انتظار با استفاده از روشهای: پیام کوتاه (SMS) ، تلفن گویا(IVR) ، سایت آوای انتظار همراه اول(می توانند تا سی روز پس از خرید بصورت رایگان نسبت به خرید شارژ ایرانسل بانک ملت تغيير آهنگ خود اقدام نمایند.

اين مطلب يكي از مقالات بخش ويژه نشريه ماهنامه شبكه در شماره 139 با عنوان مي‌باشد. جهت دريافت اين بخش ويژه به بخش پرونده‌هاي ويژه سايت مراجعه نمائي شرکت کانادایی RIM با اين‌که در مقايسه با ديگر رقبا سهم چندانی از بازار تبلت‌ها در دست ندارد و با وجود زيان‌هایی که همچنان در اين بازار متحمل می‌شود، تلاش‌های خود را برای سهم‌خواهی از اين بازار پربار ادامه می‌دهد. وقتی RIM حدود نوزده ماه قبل نخستین تبلت‌ خود از سری PlayBook را رونمایی کرد، دست‌کم يکی از ويژگی‌های آن که همانا قابليت‌های سخت‌افزاری‌اش بود، نگاه‌ها را به‌سوی خود جلب کرد و به‌نظر می‌رسد که اکنون پلی‌بوک جديد نيز از اين حيث، موفقيت همتای نخستين خود را تکرار کرده‌است. نخستین پلی‌بوک شرکت RIM يک پردازنده دوهسته‌ای يک گيگاهرتزی، يک گيگابايت حافظه رم، يک درگاه micro-USB و يک درگاه micro-HDMI داشت. اين تبلت در سه ظرفيت 16، 32 و 64 گيگابايتی خرید شارژ ایرانسل بانک ملت توليد شده ‌بود. اين در حالی است که پلی‌بوک جديد تنها در يک ظرفيت 32 گيگابايتی‌ عرضه خواهدشد اما در عوض، يک پردازنده 1.5 گيگاهرتزی دو هسته‌ای را به‌کار برده ‌است و از فناوری 4G LTE نيز پشتيبانی می‌کند.
تحریص و تشویق افراد و گروهها به ارتكاب اعمالی علیه امنیت، حیثیت و منافع جمهوری اسلامی ایران در داخل یا خارج از كشور(بند 5 ماده 6 قانون مطبوعات) تبلیغ به نفع گروهها و سازمانهای مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران( ماده 500 قانون مجازات اسلامی) فاش نمودن و انتشار غیر مجاز اسناد و دستورها و مسایل محرمانه و سری دولتی و عمومی ( بند 6 ماده قانون مطبوعات و مواد 2 و 3 قانون مجازات انتشار و افشای اسناد محرمانه و سری دولتی و ماده خرید شارژ ایرانسل بانک ملت 3 قانون جرایم رایانه ای) فاش نمودن و انتشار غیر مجاز اسرار نیروهای مسلح (بند 6 ماده قانون مطبوعات)
خرید شارژ ایرانسل بانک ملت
خرید شارژ ایرانسل بانک ملت
• برای اشتراک، کد محصول را به ۸۴۹۴ خرید شارژ ایرانسل بانک ملت ارسال کنید و برای لغو اشتراک یک محصول خاص، حرف "L" را با رعایت یک فاصله به همراه کد محصول، به ۸۴۹۴ ارسال نمایید. به عنوان مثال، برای اشتراک محصولی با کد ۱۲۳۴، عبارت ۱۲۳۴ و خرید شارژ برای لغو اشتراک، عبارت ۱۲۳۴ L را به ۸۴۹۴ ارسال کنید.خرید شارژ ایرانس همراه اول، ایرانسل، تالیا تالیاخرید شارژF را در یک پیامک (رایگان) به ۸۴۹۴ ارسا خرید شارژل نمایید.سرویس اعلام دسترسی ایرانسل (به زودی)خرید شارژ ارائه سرویس‌های متنوع و کاربردهای جدید و جذاب تلفن همراه، کوشیده‌ایم تا همگام با آخرین فناوری روز دنیا، یک سرویس جدید را در اختیار شما مشترکین عزیز قرار دهیم.خرید شارژخرید شارژ می‌گخرید شارژ در صورتی که شما با مشترکی تماس گرفتید و به دلیل خاموش ب خرید شارژودن گوشی وی و یا به هر دلیل دیگر، تماس با او برقرار نشد شما می‌توانید با شماره گیری یک کد دستوری ویژه، هر زمان که مشترک مورد نظرتان بار دیگر به شبکه متصل شد، از این امر مطلع شوید.توجه: خرید شارژخرید شارژاز این پس برای اطلاع از آخرین تحولات سیاسی، بین المللی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی و ... نیاز به خرید روزنامه و یا مراجعه به اینترنت نداشته و می‌توانید از طریق ویترین ایرانسل، با تلفن همراه خود د خرید شارژر جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های روزنامه‌ها و سایت‌های خبری قرار خرید شارژبگیرید.
بنابراين استفاده از آن براي سازمان ها نياز به تمهيدات ويژه اي نخواهد داشت. اين خرید شارژ ایرانسل بانک ملت سيستم در سازمان عامل نصب مي شود.زيرسيستم احراز هويت Authentication: این بخش رابط بين سامانه کاربري و سيستم رمز يکبار مصرف مي باشد، ازاينرو، مسووليت شناسايي کاربر مجاز را بر عهده دارد. به علاوه توليد اعداد تصادفي نيز توسط اين سيستم انجام مي شود. اين سيستم در سازمان عامل نصب مي شود. زير سيستم فعال سازي Activation: اين زيرسيستم وظيفه تشکيل و ارسال پيام کوتاه به منظور به روز رساني و تغيير وضعيت اپلت بر روي سيم کارت را بر عهده دارد. همچنين رابط بين سيستم هاي نصب شده در سازمان عامل با سيتم هاي مورد نياز در اپراتور و به منظور استفاده از بستر تلفن همراه مي باشد. اين سيستم در سازمان اپراتور تلفن همراه نصب مي شود.
7- HTC Droid DNAیا J Butterfly، اولین تلفن 5 اینچی مطرح بازار با رزولوشن 1080p است. پس از معرفی این تلفن دیگر شرکتهای تولیدکننده موبایل نیز نسبت به ساخت تلفن 5 اینچی Full HD اقدام کردند. حتی تصور کار کردن با خرید شارژ ایرانسل بانک ملت یک تلفن 5 اینچی 1080p جذاب است، مخصوصا اگر بخواهید از آن برای تماشای ویدیو یا اجرای بازیها و سرگرمی استفاده کنید. صفحه نمایش 5 اینچی این تلفن از نوع LCD IPS 3 میباشد که دقت بسیار بالایی در نمایش رنگها و پخش تصاویر بشکل زنده و واقعی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این تلفن، [لینک ها فقط برای کاربران سایت قابل مشاهده است.لطفا ثبت نام کنید.] مراجعه کنید.
دستگاه‌های خودپرداز (ATM) برای شارژ سیم کارت اعتباری خود از طریق دستگاه های خودپرداز ، کافیست:. کارت بانکی عضو شبکه خرید شارژ ایرانسل بانک ملت شتاب خود را در دستگاه خودپرداز بانک های طرف قرارداد ایرانسل وارد کنید.. در منوی اصلی خودپرداز، گزینه «شارژ سیم کارت» و سپس گزینه «ایرانسل» را انتخاب کنید.. مبلغ شارژ موردنظر خود را از میان مبالغ ۱۰، ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار ریالی انتخاب کنید. پس از انتخاب مبلغ شارژ، معادل آن از حساب شما کسر می شود.. رسید را از دستگاه دریافت کنید. این رسید حاوی رمز شارژ است. رمز را با استفاده از کد دستوری زیر وارد نموده و سیم کارت خود را شارژ کنید:بانک های طرف قرارداد ایرانسل (جهت استفاده از خودپرداز) عبارتند از:اقتصاد نوین، پاسارگاد، پست بانک، تات، تجارت، توسعه تعاون، دی، سپه، سرمایه، سینا، صادرات، کشاورزی، ملت، ملی و موسسه اعتباری توسعه.
در صورتیکه مایل باشید از طریق اینترنت از سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل استفاده نمایید خرید شارژ ایرانسل بانک ملت باید در سیستم ثبت نام کنید.
پایانه‌های فروش (POS)برای شارژ سیم کارت اعتباری خود از طریق پایانه های فروش، تنها لازم است:. به محل‌هایی که دارای پایانه های خرید شارژ ایرانسل بانک ملت فروش هستند مراجعه کنید )این پایانه های فروش می بایست متعلق به بانک های طرف قرارداد ایرانسل باشند).
خرید شارژ بانک ملی،ملت،مستقیم،سپه،تجارت،همراه اول،ایرانسل و...
ما را در سایت خرید شارژ بانک ملی،ملت،مستقیم،سپه،تجارت،همراه اول،ایرانسل و دنبال می کنید

برچسب : خريد شارژ همراه اول ,خرید شارژ ایرانسل ,شارژ , شارژ اينترنتي ,خريد شارژ ,خرید شارژ تالیا ,خريدشارژ ,شارژ ایرانسل ,شارژ همراه اول, ,سايت همراه اول ,شارژهمراه اول, , خرید شارژ بانک ملی,ایرانسل,شارزایران, نویسنده : محمد جوادی sharj208 بازدید : 675 تاريخ : چهارشنبه 11 بهمن 1391 ساعت: 19:41

مشترکین با استفاده از یکی از روشهای پیام کوتاه (SMS) . تلفن گویا (IVR) ، سایت آوای انتظار همراه اول (می توانند خرید شارژ همراه اول بانک ملی نسبت به خرید آهنگ (با قیمت هر آهنگ ماهیانه 5000 ریال) اقدام نمایند.
چرا کیف خرید شارژ همراه اول بانک ملی پول همراه
لازم به توضیح است در این مرحله، سرویس برای متقاضیان استانهای:آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان ، البرز، تهران، چهارمحال وبختیاری، خراسان رضوی ، خوزستان ، زنجان ، سمنان ، سیستان وبلوچستان، فارس، قزوین، قم، کرمان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویر احمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران و هرمزگان دارای پوشش کامل بوده و استانهای ایلام، بوشهر، خراسان جنوبی، خرید شارژ همراه اول بانک ملی خراسان شمالی، کردستان، مرکزی، همدان، یزد در مراکز استانها و اکثر شهرهای استان قابل ارائه می باشد و در مرحله بعدی کل استان تحت پوشش قرار خواهد گرفت.
مشترکین خرید شارژ همراه اول بانک ملی تلفن همراه می توانند جهت قطع سرویس از روشهای پیام کوتاه(SMS) . تلفن گویا (IVR) . سایت آوای انتظار همراه اول اقدام نمایند. درصورت قطع سرویس، هزینه خریدآهنگ به مشترک اعاده نمی گردد.
o سهولت در استفاده با توجه به ارائه منو خرید شارژ همراه اول بانک ملی در برنامه تحت سيم کارت
6. با برندگان جوايز خودرو و وجوه نقد از طريق روابط عمومی شرکت تماس گرفته خواهد شد و جهت دريافت جوايز از ايشان دعوت خرید شارژ همراه اول بانک ملی به عمل آورده می شود .
در صورت خرید شارژ همراه اول بانک ملی بروز هر گونه مشکل می توانيد با شماره 9990 تماس بگیرید .
2. در صورت عدم تحویل جايزه، قبل از اتمام مدت 4 ماه از تاريخ قرعه کشی، می توانيد برای کسب اطلاعات به یکی از ادارات مشترکين تلفن همراه مستقر در مراکز استانها و شهرستانهای تابعه خرید شارژ همراه اول بانک ملی مراجعه فرمائيد .
ابتدا وارد سایت آوای انتظار (شده و از منوی " ثبت نام " برای دریافت نام کاربری و رمز عبور اقدام نمایند. برای این منظور شماره تلفن خرید شارژ همراه اول بانک ملی همراه را وارد می نمایند. یک پیام کوتاه حاوی رمز عبور برای مشترک ارسال می گردد .سپس وارد سایت آوای انتظار همراه اول شده و پس از وارد نمودن نام کاربری (شماره تلفن همراه بدون 0 مثال :9123456789) و رمز عبور به صفحه اصلی وارد و پس از شنیدن آهنگ ها و انتخاب آهنگ مورد نظر ، دکمه خرید را کلیک نمایند.
خرید شارژ همراه اول بانک ملی
آوایي دلنشین به مخاطب خود هدیه نمائید خرید شارژ همراه اول بانک ملی
مشترکین درصورت عدم تمایل به استفاده از سرویس می توانند عدد"5" را خرید شارژ همراه اول بانک ملی بصورت لاتین به شماره 8989 ارسال نمایند.
مشترکین می توانند با استفاده ازگوشی تلفن همراه خود با سامانه اطلاع رسانی 9990 تماس گرفته و پس از ورود به منوی خدمات غیرحضوری، سرویسهای جدید، سرویس خرید شارژ همراه اول بانک ملی آوای انتظار، برای قطع سرویس کلید 5 را انتخاب نمایند.
o عدم نياز به بستر خرید شارژ همراه اول بانک ملی شبکه موبايل (Disconnected)
2. ارائه خرید شارژ همراه اول بانک ملی کارت ملی و يا شناسنامه عکس دار جهت دریافت جوايز الزامی است .
ارسال پیام خرید شارژ همراه اول بانک ملی کوتاه با متن عدد"1" به شماره 8081
مشترکین به منظور تغییرآهنگ سرویس آوای انتظار با استفاده از روشهای: پیام کوتاه (SMS) ، تلفن گویا(IVR) ، سایت آوای انتظار همراه اول(می توانند تا سی روز پس از خرید بصورت رایگان خرید شارژ همراه اول بانک ملی نسبت به تغيير آهنگ خود اقدام نمایند.

2- تلفن گویا( IVR) خرید شارژ همراه اول بانک ملی
1. در زمان دريافت جوايز ضروری است خرید شارژ همراه اول بانک ملی رسيد پستی توسط مالک قانونی تلفن همراه در زمان قرعه کشی در دو نسخه امضاء گردد.
شما می‌توانید توسط این سامانه عملیات مالی خود را در هر زمان و هر مکان که هستید، با اطمینان کامل و خرید شارژ همراه اول بانک ملی سریع انجام دهید. با این سرویس دیگر نیازی به حمل بیش از حد پول در جیبتان ندارید.
o زير سيستم فعال سازي Activation: اين زيرسيستم وظيفه تشکيل و ارسال پيام کوتاه به منظور به روز رساني و تغيير وضعيت اپلت بر روي سيم کارت را بر عهده دارد. همچنين رابط بين سيستم هاي نصب شده در سازمان عامل با سيتم هاي مورد نياز در اپراتور و به منظور استفاده از بستر خرید شارژ همراه اول بانک ملی تلفن همراه مي باشد. اين سيستم در سازمان اپراتور تلفن همراه نصب مي شود.
مشترکین خرید شارژ همراه اول بانک ملی می توانند پس از ورود به سایت آوای انتظار (و وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور ، آهنگ جديد مورد نظر را انتخاب و دکمه خرید را کلیک نمایند.
ساعت غیر اوج (off peak) یازده شب الی هشت صبح ۲ ریال به ازای هر خرید شارژ همراه اول بانک ملی کیلو بایت دریافت و ارسال اطلاعات
5. در خصوص برندگان شارژ اعتبار، مبالغ در تلفن های دائمی به صورت بستانکاری و تلفن های اعتباری به صورت افزايش شارژ اعمال و مراتب خرید شارژ همراه اول بانک ملی از طريق پيامک به اطلاع برندگان رسانده می شود .
1- خرید شارژ همراه اول بانک ملی پیام کوتاه (SMS)
نکات مهم: خرید شارژ همراه اول بانک ملی
جیرینگ، خرید شارژ همراه اول بانک ملی کیف پول همراه
قابل ذکر است در صورت عدم مراجعه برای خرید شارژ همراه اول بانک ملی دريافت هر يک از جوايز، بعد از 4 ماه، موضوع برنده شدن شما کن لم يکن تلقی می گردد.
o انعطاف پذيري زيرسيستم ها بدليل ارائه وب-سرويس براي دسترسي خرید شارژ همراه اول بانک ملی توسط سامانه هاي مورد نظر سازمان.
سرويس کلمه عبور يکبار مصرف – VASL Sim-Based OTP خرید شارژ همراه اول بانک ملی
2- تلفن گویا خرید شارژ همراه اول بانک ملی (IVR)
شرکت همراه اول به منظورجلب رضایت و ارج نهادن به خواسته مشترکین اقدام به ارائه سرویس GPRS نموده و تمهیداتی اتخاذ گردیده که ثبت نام GPRS از طریق اینترنت نیز انجام خرید شارژ همراه اول بانک ملی گیرد. لذا متقاضیان می توانند پس از مطالعه شرایط ذیل، نسبت به تکمیل فرم ثبت نام الکترونیکی و تنظیمات گوشی، اقدام نمایند.

خرید شارژ همراه اول بانک ملی

این سیستم دارای پنج بخش خرید شارژ همراه اول بانک ملی اصلی می باشد:
همراه اول به منظور ارج نهادن به سلايق خرید شارژ همراه اول بانک ملی متنوع مشتركين سيم كارت هاي دايمي و اعتباري خود و پس از ارائه آزمايشي سرويس آواي انتظار در نمايشگاه ايران تلكام 2010 ، همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر سرویس آوای انتظار را ارائه نموده است.
1- پیام کوتاه (SMS) خرید شارژ همراه اول بانک ملی

گام های دريافت جوايز خرید شارژ همراه اول بانک ملی :
خرید شارژ همراه اول بانک ملی

خرید شارژ بانک ملی،ملت،مستقیم،سپه،تجارت،همراه اول،ایرانسل و...
ما را در سایت خرید شارژ بانک ملی،ملت،مستقیم،سپه،تجارت،همراه اول،ایرانسل و دنبال می کنید

برچسب : خريد شارژ همراه اول ,خرید شارژ ایرانسل ,شارژ , شارژ اينترنتي ,خريد شارژ ,خرید شارژ تالیا ,خريدشارژ ,شارژ ایرانسل ,شارژ همراه اول, ,سايت همراه اول ,شارژهمراه اول, , خرید شارژ بانک ملی,ایرانسل,شارزایرانسل,شارز,شارج ,کارت شارژ,همراه اول ,خرید کارت شارژ,تالیا,خرید شارژ بانک, نویسنده : محمد جوادی sharj208 بازدید : 611 تاريخ : سه شنبه 3 بهمن 1391 ساعت: 20:46

لینک دوستان

خبرنامه